Toon posts:

Firefox probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik werk al geruime tijd, maar stoor me nu al een tijdje aan het feit dat ik geen Windows Media Player 9 streaming, Flash, Shockwave en allerlei andere interactieve ongein kan zien met Firefox, dan wordt ik noodzaak gedwongen mijn IE op te starten en naar dezelfde pagina te gaan.

Ik wil eigenlijk wel weten hoe ik dit probleem kan verhelpen, enige suggesties?

Mvg,
Bjorn Schijff

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Welke extensies heb je geinstalleerd? Heb je wel de benodigde plugins geinstalleerd?

[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 03-12-2005 16:49 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan enkel met de filmpjes. Flash (en shockwave e.d.) ging bij mij bijna vanzelf als ik op een site kwam die het aanbood.

Vanboven kwam er dan een beige balkje met de me de melding dat plugins beschikbaar zijn voor flash e.d. Ik krijg ook dezelfde boodschap bij filmpjes, maar dan gaat het ineens over een "unknown plugin"

Verwijderd

Topicstarter
Bart, ik heb hetzelfde. Ik ben ervanovertuigd dat ik alle plugins meerdere malen heb geïnstalleerd maar het blijft maar terugkomen..

Ik heb even gekeken bij die plugins lijst.. Ga ze even proberen. Ik update jullie zo weer.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 16:54 . Reden: Wat gespot. ]

• Trefwoord
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:48

Trefwoord

blader, blader...

Ik had hetzelfde probleem nadat ik had geupgrade naar een 1.5beta. Het bleek een conflict te zijn met de Adblock-plugin. Als je bij de adblock options het 'Obj-Tabs' uitvinkt dan werkt het weer.

...gevonden!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 17:09

MavhRik

Marcel

Ik heb daar nog nooit problemen mee gehad... Ik zie Flash (ook Shockwave), Java, Windows Media Player en Quicktime gewoon in de browser (RealPlayer weet ik niet, want zie nooit een site met dat).

Ik heb gewoon Flash, Shockwave, Java, Windows Media Player en Quicktime Alternative geinstalleerd en het werkt meteen.

Ik heb ooit wel een probleem gehad met Windows Media Player dat ik de oude versie zag, maar dat was op te lossen door Windows Media Player 10 even opnieuw te installeren.

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Verwijderd

Topicstarter
Trefwoord schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:59:
Ik had hetzelfde probleem nadat ik had geupgrade naar een 1.5beta. Het bleek een conflict te zijn met de Adblock-plugin. Als je bij de adblock options het 'Obj-Tabs' uitvinkt dan werkt het weer.
Dat zou het wel eens kunnen zijn. Momentje. Trouwens, die hele ad-block werkt bij 1.5beta niet meer goed of wel?

Edit: Het mocht geen baat hebben :<

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 17:09 ]

• Trefwoord
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:48

Trefwoord

blader, blader...

ik heb versie 0.5.2.039 van Adblock (en FF1.5final), die werkt prima, behalve de Obj-Tabs dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Trefwoord op 03-12-2005 17:10 ]

...gevonden!

Verwijderd

Yep, Adblock was bij mij ook het probleem. Nu werkt ook map24 weer.

Verwijderd

Topicstarter
Trefwoord schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:09:
ik heb versie 0.5.2.039 van Adblock, die werkt prima, behalve de Obj-Tabs dus.
Nja, ik edit net :P.

iig, bij mij werkt het niet. Het blocked geen ads en vermoedelijk houd het nog m'n interactieve zooi tegen ook... Maar nu heb ik het geuninstalled en werkt het nog niet.. Er is schijnbaar toch nog iets vreemders aan de hand.

Mensen die hulp kunnen bieden?

EDIT: Nu werkt ad-block, flash en shockwave goed. Alleen streaming nog dus.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 17:21 . Reden: Wat vondsten gedaan. ]

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem met quicktime, de rest werkt goed. Of ik quicktime nu installeer of niet hij doet het toch niet. :+
BTW is er niet ergens alleen een plug-in zodat ik niet heel quicktime, met z'n rotzooi hoef te installeren?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:24:
ik heb hetzelfde probleem met quicktime, de rest werkt goed. Of ik quicktime nu installeer of niet hij doet het toch niet. :+
BTW is er niet ergens alleen een plug-in zodat ik niet heel quicktime, met z'n rotzooi hoef te installeren?
Quicktime Alternative, staat wel in de Meuktracker.
Pagina: 1