Toon posts:

Opstarten Windows XP Pro SP2 duurt lang

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een HDD gekocht (Hitachi Deskstar T7K250 160 GB) en in mijn PC geplaats maar als ik de PC opstart en na die scherm met de txt: "Press del to run setup" duurt het ongeveer 30S!! voordat de bootscreen van Windows XP tevoorschijn komt.
Naast die Hitachi gebruik ik ook een Maxtor 300 GB S-ATA 1 Diamon serie 10 HD.

En heb een ASUS P4P800SE moederbord met 1GB RAM

Kan iemand mij AUB vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen? _/-\o_ :? :?
Thnx

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik het goed begrijp duurt het posten dus lang, niet zo zeer het booten van XP. Wat je het beste kunt doen is alle zooi die je niet gebruikt uitzetten in de bios (dus ongebruikte RAID controllers, kanalen die je daarvan niet gebruikt). Dan zal hij er niet naar zoeken en scheelt het flink in de boottijd.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-03 12:51

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Niet paternaliserend bedoeld, maar heb je het volgden al eens geprobeerd?

http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:21:
Als ik het goed begrijp duurt het posten dus lang, niet zo zeer het booten van XP. Wat je het beste kunt doen is alle zooi die je niet gebruikt uitzetten in de bios (dus ongebruikte RAID controllers, kanalen die je daarvan niet gebruikt). Dan zal hij er niet naar zoeken en scheelt het flink in de boottijd.
Zou u mij aub kunnen vertellen hoe ik die dingen uit moet schakelen naar welk moet ik moet gaan (boot, main ofzo) en onder welke naam ik Disabled moet kiezen.
Tnkx

Verwijderd

Topicstarter
FF andere topic gedaan omdat de titel van deze topic bijna niemand aantrekt!

Ga hier verder als u wilt reageren:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092413

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:39:
[...]

Zou u mij aub kunnen vertellen hoe ik die dingen uit moet schakelen naar welk moet ik moet gaan (boot, main ofzo) en onder welke naam ik Disabled moet kiezen.
Tnkx
Deze dingen kun je in de bios vinden, waar ze precies staan weet ik zo ook niet, maar dat kun je zelf wel even uitzoeken.

enne, crossposten is niet echt gewenst

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:39:
Tnkx
Kop op, een beetje inzet mag ook wel :/
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 19:51:
FF andere topic gedaan omdat de titel van deze topic bijna niemand aantrekt!

Ga hier verder als u wilt reageren:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1092413
Sorry, maar je zit blijkbaar op het verkeerde forum, dat is hier echt niet de gewoonte. Klik eens terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en zet het voor jezelf eens op een rijtje.

Het soort mentialiteit zoals je hier aantoont zie ik liever niet weer terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.