Toon posts:

Op zoek naar een speakerset.

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een speakerset waar ik niet constant de kabeltjes achter op mijn pc hoef te verwisselen als ik mijn headset wil gebruiken (ipv mijn speakerset).
Dus mijn vraag is: Zijn er speakersets waar je je headset op kan aansluiten (dus mic + koptelefoon). Dus bijvoorbeeld op de subwoofer of iets dergelijks.
En valt deze ook nog in de prijsklasse onder de 100 euro ?

TIA.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:09

JT

VETAK y0

www.tweakers.net -> Pricewatch -> Speakers -> Klik je op "prijs" bovenin zodat alles van goedkoop naar duur wordt gezet -> kijk welke speakers je aanstaan -> www.google.nl -> speaker merk + type invoeren en dan kan je het allemaal zelf vinden.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon alleen setjes vinden waar informatie stond over een koptelefoon inpluggen, maar ik wil ook graag m'n mic erin kunnen pluggen. En deze informatie kon ik nergens vinden, daarom hoop ik dat jullie me kunnen helpen :(

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Je kunt natuurlijk altijd een jackplug verloopje kopen. De ene kant steek je dan in de geluidskaart waarbij je als het ware 2x dezelfde uitgang weer krijgt die je dan voor de headset en speakers kunt gebruiken. Kost ongeveer 2 euro bij de locale electronicaboer. De mic steek je dan gewoon in de mic in ingang van de geluidskaart.

Je hebt ook dure "schakelaars" van plantronics die het schakelen tussen een headset en speakers mogelijk maken.

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 03-12-2005 16:08 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 16:07:
Je hebt ook dure "schakelaars" van plantronics die het schakelen tussen een headset en speakers mogelijk maken.
Ik heb nog zo'n ding liggen van Plantronics, als je die wilt hebben (Toetjes), mail me maar, hoeft niet veel te kosten.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:05:
[...]

Ik heb nog zo'n ding liggen van Plantronics, als je die wilt hebben (Toetjes), mail me maar, hoeft niet veel te kosten.
Zo'n plantronics ding heeft overigens imho totaal geen toegevoegde waarde boven een verloopstukje van 2 euro. Het enige is dat het misschien iets "netter" is voor de rest krijg je min of meer hetzelfde effect.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
heb net de creative i-trigue 3600 gehaald, leuk setje. en ik kom er achter dat ik via m'n onboard geluidskaart gewoon kan instellen dat ik ze allebei tegelijk kan laten knallen :D.

iig bedankt

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 18:55:
heb net de creative i-trigue 3600 gehaald, leuk setje. en ik kom er achter dat ik via m'n onboard geluidskaart gewoon kan instellen dat ik ze allebei tegelijk kan laten knallen :D.

iig bedankt
Toch even als een toevoeging, mijn creative 7.1 set, heeft een afstandbediening(met draad er aan welliswaar), maar op de ab zitten ook een microfoon en headset aansluiting, dus ze bestaan wel degenlijk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

zo'n beetje alle creative en logitech setjes hebben zi'n aansluiting, kijk eens op websites van fabrikanten voor dit soort info.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.