Toon posts:

Welke kaart voor rond de 250 eur.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben nu een beetje aan het zoeken naar wat nieuwe onderdelen om me pc een beetje te upgraden.

Ik heb nu een Nvidia Geforce4 Ti 4600 128mb met een AMD XP 2200 en 512mb geheugen.
Dat speelt ook niet slecht met COD2, blijft niet hangen ofzo speelt wel goed.

Maar ik wil gewoon wat nieuwer omdat ik ook een ander moederbord en processor wil dus de Videokaart moet ook vernieuwd worden ;) .

Nu las ik dat een Radeon X800 wel een goed ding was met 256mb, maar nu zie ik dat je daar ook weer veel verschil in hebt, de X800 XT, XL en pro enz. wat is daar het verschil in en ik hoef ook niet het beste van het beste. Ik wil gewoon een leuke videokaart waar je goede games mee kan spelen.

Of zijn er nog andere videokaarten die in deze prijsklasse zitten en misschien beter zijn?

• Sjaak_Trekhaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
http://www.ati.com/produc...deonx800series/index.html
Even naar beneden scrollen en voila je antwoord.

Voor 250 euro zou ik een 6800(ong. €150, http://tweakers.net/pricewatch/?Query=6800) kopen, dan kijken als je nog ff je geheugen/proc kan gaan upgraden. Met een nieuwe videokaart gaat volgens mij die proc de bottleneck vormen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Sjaak_Trekhaak op 03-12-2005 13:57 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
Welke videokaart moet ik kopen

Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.

[...]

In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken.
Bij deze dus. Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige tekst van V&B FAQ - Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.