Nieuwe pc: Nut 7800GTX met Amd3700+

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08 21:26
Ik ben nieuwe pc aan het samenstellen, ik neem waarschijnlijk een amd 64 3700+ als cpu.
Maar nou vroeg ik me af: Heeft het enig nut om hier een 7800GTX naast te zetten, of zijn de prestaties nagenoeg identiek met een 7800GT ? (I.V.M cpukracht)

Dit scheelt namelijk best wat centjes.... Dus graag jullie advies?

Rest systeem:
1 gig cas 2.5 OCZ
Msi K8N Neo2 Platinum moederbord.
En een WD 160 7200rpm 8mb cache sata schijf.

Commentaar op de rest mag natuurlijk ook en is meer dan welkom!
Graag wel nuttig commentaar, dus neit in trant van voor 10 euro meet heb 250 gig hd want dat weet ik zelf ook :p!

[ Voor 1% gewijzigd door Pandemic op 03-12-2005 13:49 . Reden: De stokjes zijn eruit :p ]

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 17:06

Cozm0

Unf!

Vergeet niet je stokjes uit je sate schijf te halen voor gebruik :+

verder JFGI
http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official

[ Voor 52% gewijzigd door Cozm0 op 03-12-2005 13:47 ]

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 15:51
Cozm0 schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:41:
vergeet niet je stokjes uit je sate schijf te halen voor gebruik :+
Nee Duh! Dat moet alleen bij een sate-stick, een sate schijf heeft natuurlijk geen stokjes 8)7

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Verwijderd

Pandemic schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:35:
Ik ben nieuwe pc aan het samenstellen, ik neem waarschijnlijk een amd 64 3700+ als cpu.
Maar nou vroeg ik me af: Heeft het enig nut om hier een 7800GTX naast te zetten, of zijn de prestaties nagenoeg identiek met een 7800GT ? (I.V.M cpukracht)

Dit scheelt namelijk best wat centjes.... Dus graag jullie advies?

Rest systeem:
1 gig cas 2.5 OCZ
Msi K8N Neo2 Platinum moederbord.
En een WD 160 7200rpm 8mb cache sata schijf.

Commentaar op de rest mag natuurlijk ook en is meer dan welkom!
Graag wel nuttig commentaar, dus neit in trant van voor 10 euro meet heb 250 gig hd want dat weet ik zelf ook :p!
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20051202/index.html

Kijk en vergelijk zou ik zeggen.

iets anders:

MSI Neo2 platium heeft een AGP poort en geen PCI express.
Dus ik wil foto's zien als je het geheel in elkaar krijgt 8)7

7800 GT/GTX zijn bijde PCI express, de 6800 Ultra is de snelste van Nvidia of een X850 XT van ATI met een AGP aansluiting

de neo2 heeft trouwens wat probleemen met 6800 kaarten |:( , maar dit kan inmidels opgelost zijn

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08 21:26
Ik heb die artikelen van Xbit labs gelezen en als ik die goed interpreteer kan ik beter gewoon een 3500+ kopen met een 7800 GTX. Omdat een 3700+ vrijwel geen invloed heeft op de prestaties, zeker niet als je kijkt naar de prijs:performance verhouding?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen
Welke videokaart moet ik kopen

Dit is zo ongeveer de meest gestelde vraag in V&B. Er wordt een bedrag genoemd en daar moet een videokaart bijkomen.Wat ook veel gebeurt is dat er 2 of 3 kaarten genoemd worden en verder wordt er geen informatie gegeven. Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een videokaart gaat kopen, deze dingen kun je heel goed zelf uitzoeken. Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten. Als je dat eerst doet hoef je waarschijnlijk niet eens topic erover te openen.

[...]

In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken.
Bij deze dus. Wat je hier vraagt kun je met enige inzet zelf uitzoeken. Zie voor meer tips de volledige tekst van V&B FAQ - Welke videokaart moet ik kopen?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.