"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 12:54 ]
Het zal allicht wel genoeg zijn, maar ivm met overzicht en veel wisselende opstellingen wilde ik wat onderscheid brengen tussen pc's en kamers, zoals 10.0.1.x voor de 'serverruimte' en dan dus 10.0.1.1 voor een pc die daar staat. Ik kan 254 pcs best in een /8 netwerk plaatsenVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 12:54:
Die dingen kunnen maximaal 254 hosts aan. Dus /24. Lijkt me ook genoeg voor thuis/mkb..?
[ Voor 4% gewijzigd door Hertog op 03-12-2005 13:01 ]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Verwijderd
Tuurlijk kan dat, maar dat snapt die 3Com niet meer.Hertog schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:00:
[...]
Het zal allicht wel genoeg zijn, maar ivm met overzicht en veel wisselende opstellingen wilde ik wat onderscheid brengen tussen pc's en kamers, zoals 10.0.1.x voor de 'serverruimte' en dan dus 10.0.1.1 voor een pc die daar staat. Ik kan 254 pcs best in een /8 netwerk plaatsen
Dat was dus de vraag, of het inderdaad niet kon. Dan ga ik wel een andere opzet verzinnenVerwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 13:04:
[...]
Tuurlijk kan dat, maar dat snapt die 3Com niet meer.