Ik heb een aantal cd van Gigabyte 8I945GMF. Ik heb dus 45 systemen gebouwd met deze moederbord en Samsung D162 DVD Speler. Iemand zou ze installeren dus geen enkel probleem op zich. Maar die kwam terug want de cd van Gigabyte zou niet goed gelezen kunnen worden. Dus ik proberen en ja hoor lukt niet dus een andere computer geprobeerd en weer niet. Het komt er dus op neer:
Gigabyte 8I945GMF / 8I945PMF / K8V800VM en nog een aantal andere kunnen niet gelezen worden door een bepaald type DVD Romspeler van Samsung. Dat is dus de SH-D162.
Als ik deze cd in een Samsung DVD Writer / Lite-On / Pioneer cd/dvd lezer doe werkt het wel maar in dit bepaalde type van Samsung niet.
Ik heb al een firmware update gedaan maar mocht niet baten.
Heeft iemand hiervoor een oplossing of heeft iemand meer problemen hier omtrent gehad??
De CD heeft normaal een autorunfunctie maar die werkt niet met die Samsung DVD speler maar wel op alle andere cdromspeler.
Ik heb ook verschillende cd gebruikt.
Gigabyte 8I945GMF / 8I945PMF / K8V800VM en nog een aantal andere kunnen niet gelezen worden door een bepaald type DVD Romspeler van Samsung. Dat is dus de SH-D162.
Als ik deze cd in een Samsung DVD Writer / Lite-On / Pioneer cd/dvd lezer doe werkt het wel maar in dit bepaalde type van Samsung niet.
Ik heb al een firmware update gedaan maar mocht niet baten.
Heeft iemand hiervoor een oplossing of heeft iemand meer problemen hier omtrent gehad??
De CD heeft normaal een autorunfunctie maar die werkt niet met die Samsung DVD speler maar wel op alle andere cdromspeler.
Ik heb ook verschillende cd gebruikt.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!