Toon posts:

[XP] gebruikersaccount hangt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik was net VMWare aan het instaleren alleen aan het einde van de setup vliegt hij er opeens uit. heel vreemd. reboot. nah alles loopt goed tot ik in mijn gebruikersaccount kom. hij laad alles keurig in en ik kan opzich alles doen tot ik een map wil openen, want dan gaat ie gewoon vastzitten ofzo.

Ik heb nog een gebruikersacount op deze pc en die werkt gewoon prima, ik heb zoiets wel eens eerder gehad maar toen was het verholpen na een reboot maar dit verdwijnt niet. ik hoor als ik in die account ben mijn schijf trouwens enorm zoemen.

hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is nog steeds niet verholpen. het is echt heel vervelend om steeds via een andere account bij mn files te moeten komen die het overigens wel gewoon allemaal prima doen.

echt niemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kick je topic aub niet binnen 24 uur - verder - als je je harddisk ontzettend hoort zoemen is het eerste wat je doet natuurlijk je harddisk testen.

In de Opslagmedia & I/O Controllers faq staan hier allerlei mooie tooltjes voor, dus de vraag is: Wat kwam er uit die tooltjes bij jou? :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik denk eerlijk gezegt niet dat het aan mijn HD licht en dat zou ook niet kunnen volgens me beschrijving.. :?

ik heb gewoon alleen problemen met die gebruikersaccount. op de andere accounts heb ik gewoon nergens last van en loopt hij als een zonnetje. ik zou niet weten wat voor tool ik daarvoor zou moeten gebruiken dan....

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 01:36:
[...]

ik was net VMWare aan het instaleren alleen aan het einde van de setup vliegt hij er opeens uit. heel vreemd. reboot.
Zou het kunnen dat er een BSOD is geweest? Zo ja, kijk even bij je eventlogs, daar zou wat moeten staan.
nah alles loopt goed tot ik in mijn gebruikersaccount kom. hij laad alles keurig in en ik kan opzich alles doen tot ik een map wil openen, want dan gaat ie gewoon vastzitten ofzo.
Wat versta jij onder vastzitten? Reageert hij niet meer? Kan je de muis dan nog wel bewegen? Reboot hij?
Ik heb nog een gebruikersacount op deze pc en die werkt gewoon prima, ik heb zoiets wel eens eerder gehad maar toen was het verholpen na een reboot maar dit verdwijnt niet. ik hoor als ik in die account ben mijn schijf trouwens enorm zoemen.

hoe kom ik hier vanaf?
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2005 @ 09:27:
nou ik denk eerlijk gezegt niet dat het aan mijn HD licht en dat zou ook niet kunnen volgens me beschrijving.. :?

ik heb gewoon alleen problemen met die gebruikersaccount. op de andere accounts heb ik gewoon nergens last van en loopt hij als een zonnetje. ik zou niet weten wat voor tool ik daarvoor zou moeten gebruiken dan....
Je geeft zelf aan dat je harde schijf anders doet bij het laden van dat account, dan bij andere accounts. Misschien dat het deel van je HD waar dat profiel op staat corrupt is geraakt.

Wat je nu zou kunnen doen is in ieder geval eerst kijken wat er in je eventlogs staat. Vervolgens zou ik een chkdsk /F van die harde schijf doen, gewoon om uit te sluiten dat het aan je HD ligt. De FAQ waar elevator naar verwijst, bevat nog meer tools om de staat van je HD te controleren. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."