Ik wil een nieuwe harde-schijf kopen en ik denk dat ik deze ga kopen:
DiamondMax 10 - 16MB - 7200RPM - 300GB
Is dit een goeie??
DiamondMax 10 - 16MB - 7200RPM - 300GB
Is dit een goeie??
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 03-12-2005 00:55 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 00:47 ]
Kan je apparaten beschrijven met 1 woord?Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:46:
@de eerste 2:
moeilijk om even ja of nee te zeggen??
Sorry, maar de eerste 2 doen wat wel meer hier gebeurt wanneer de topicstarter de FAQs en dus "Regels" van dit forum niet gelezen hebben. Het is een verkapte manier van aangeven dat hier een slotje op moet.Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:46:
@de eerste 2:
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Nou maar als je nou ook even had gelezen wat de 2e zegt kom op je hebt ook voor de voorwaarden ja geklikt en wordt toch wel een beetje van jezelf verwacht er zijn reviews e.d. genoeg op internet te vinden. Aub als voorbeeld http://www.storagereview.com/Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:46:
@de eerste 2:
[ Voor 14% gewijzigd door MasterMike op 03-12-2005 00:54 ]
Je weet toch wat ik bedoel of ben je nou echt zo dom??Jimster schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:49:
[...]
Kan je apparaten beschrijven met 1 woord?
Is een Ferrari goed? Mensen zeggen ja, maar er zijn ook mensen die nee zeggen (want hij kan haast niet over drempels ofzo). Dus wat is het nou ja of nee?
Outerspace schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:46:
Best een goede schijf, maar voor dat geld zou ik een Maxtor Maxline kopen
Deze dus, iets duurder maar wel meer cache geheugen (en imo vertrouwbaarder).
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Sorry hoor.. volgens mij snap jij het niet helemaal..Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:50:
[...]
Je weet toch wat ik bedoel of ben je nou echt zo dom??
Outerspace schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:55:
Jongens jongens jongens (en meiden)
Ten eerste is het niet zo moeilijk om een beetje advies te geven toch
Als je verder niets toe te voegen hebt en alleen maar faqjes/slotjes roepen kan, dan kan je je natuurlijk beter stilhouden. We hebben niet voor niets moderatorsen de topicreport.
Dus Gdo0 neem mijn reply nog even door en kom tot je eigen conclusie:
[...]
"iets duurder maar wel meer cache geheugen"Outerspace schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:55:
Jongens jongens jongens (en meiden)
Ten eerste is het niet zo moeilijk om een beetje advies te geven toch
Als je verder niets toe te voegen hebt en alleen maar faqjes/slotjes roepen kan, dan kan je je natuurlijk beter stilhouden. We hebben niet voor niets moderatorsen de topicreport.
Dus Gdo0 neem mijn reply nog even door en kom tot je eigen conclusie:
[...]
Jimster schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 00:56:
[...]
Sorry hoor.. volgens mij snap jij het niet helemaal..
Het enige wat jij vraagt is of die HD een goede keus is. Jij geeft nieteens aan waarvoor je het gaat gebruiken. Mijn glazen bol is stuk dus ik kan het niet even nakijken!
Ik zal het nog even duidelijker zeggen. Als jij niet aangeeft waarvoor je het gaat gebruiken, hoe kunnen wij nou weten of iets een goede keus is of niet??
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq