Toon posts:

Pc reboot als ik op windows toets druk na nieuw beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers ik heb een vraag maar ik weet niet goed waar ik hem moet posten maar ik doe het maar hier omdat het probleem ontstaan is sinds ik me nieuwe Samsung 913N heb geinstalleerd.

Als ik dus counter strike speel en ik druk op de windows toets start me pc spontaan opnieuw op.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn of waar ik dit probleem anders aan moet bieden op GOT?

MVG. Daftman

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
Krijg je dit alleen tijdens het CounterStrike speelt :?
Misschien dat dit wel een oplossing voor je die kan werken want anders weet ik het ook niet: I hate this key

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
erm ik wil dus ehm juist NIET die key deactiveren want ik wil juist kunnen switchen als ik een spel speel :P ik ga even testen of het ook gebeurdt als ik far cry speel

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Leuke oplossing maar 't is een beetje houtje touwtje achtig. Als je het mij vraagt zit d'r iets niet helemaal snor met je video drivers. Waarschijnlijk zorgen deze ervoor dat Windows crasht zodra je van Full Screen naar Windows switched. Heeft mij ooit wel eens problemen bezorgt bij oudere spellen. Misschien een idee om je video drivers te updaten/herinstalleren?