Toen het bedrijf waar ik werkde failliet ging heb ik mijn afgeschreven pc mee naar huis genomen vanwege belangrijke offline bestanden: toen ik zag dat hij bij het opstarten logischerwijs nog steeds begon te synchroniseren heb ik hem snel van het domein geen lid meer gemaakt.
Ik realiseerde me niet dat hierdoor de offlinebestanden niet meer makkelijk beschikbaar waren.
Ik was ze dus kwijt en ze stonden niet meer onder de c-schijf in een submap
Na lang zoeken op dit forum, heb ik het hier (staat trouwens bar weinig over die map csc op het web) gevonden:
In jawel de Verborgen Verborgen Verborgen map winnt\csc
Alleen een groot nadeel, geen namen meer
Dat is een groot nadeel met ruim 2000 bestanden.
Maar er is hoop want ik heb alle namen nog wel door de Snelkoppeling Offline bestanden te gebruiken, de snelkoppelingen zelf werken helaas niet meer ,maar de namen kloppen nog wel.
Het mooie is nu dat ik de namen kan rangschikken op grootte en zo de offline-bestanden kan vergelijken en weer hernoemen.
Maar met 2000 bestanden is dat een hels karwei;
Nu aan jullie de vraag (waar ik overeens al zelf veel naar heb gezocht maar logischerwijs niks over heb gevonden): is er een programma/hulpmiddel die automatisch de grootte vergelijkt tussen de snelkoppelingen en de naamloze bestanden zelf en dan de naam overneemt van de snelkoppelingen en die kopieert naar de echte bestanden????
Snappen jullie het nog ik hoop het en bij voorbaat dank?
Ik realiseerde me niet dat hierdoor de offlinebestanden niet meer makkelijk beschikbaar waren.
Ik was ze dus kwijt en ze stonden niet meer onder de c-schijf in een submap
Na lang zoeken op dit forum, heb ik het hier (staat trouwens bar weinig over die map csc op het web) gevonden:
In jawel de Verborgen Verborgen Verborgen map winnt\csc
Alleen een groot nadeel, geen namen meer
Dat is een groot nadeel met ruim 2000 bestanden.
Maar er is hoop want ik heb alle namen nog wel door de Snelkoppeling Offline bestanden te gebruiken, de snelkoppelingen zelf werken helaas niet meer ,maar de namen kloppen nog wel.
Het mooie is nu dat ik de namen kan rangschikken op grootte en zo de offline-bestanden kan vergelijken en weer hernoemen.
Maar met 2000 bestanden is dat een hels karwei;
Nu aan jullie de vraag (waar ik overeens al zelf veel naar heb gezocht maar logischerwijs niks over heb gevonden): is er een programma/hulpmiddel die automatisch de grootte vergelijkt tussen de snelkoppelingen en de naamloze bestanden zelf en dan de naam overneemt van de snelkoppelingen en die kopieert naar de echte bestanden????
Snappen jullie het nog ik hoop het en bij voorbaat dank?