Toon posts:

Lemniscaat in photoshop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aanstaande maandag ga ik ( als juf van groep 8 ) een surprise-spel spelen met de kids.
Daarvoor heb ik een speelbord nodig en dit wil ik graag ik op de computer inelkaar zetten.
Het moet een lemiscaat vorm worden, zodat het spel door kan gaan en geen eind aan zit.
Wie kan me helpen hiermee? Op welke manier maak ik makkelijk een lemniscaat in photoshop bijvoorbeeld? Iemand tips?

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-04 08:00
Jeetje.. een heel spelbord maken in photoshop.. da's een boel werk. Ben je van plan er foto's in te stoppen? Hoeveel kan je eigenlijk al met photoshop? Of gaat het je echt om die lemniscaat vorm? Want als je een beetje photoshop basics kent is dat niet zo'n probleem namelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Pkunk op 02-12-2005 21:35 ]

Hallo met Tim

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Lijkt me inderdaad veel werk om het er leuk uit te laten zien :/

offtopic:
@ "groep 8) "
Hier komen de [norml][/norml]-tags goed van pas ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 02-12-2005 21:36 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan plaatjes in de vakjes te plaatsen, zodat de kids opdrachten krijgen wanneer ze erop komen te staan.
Ik ken de basis van photoshop, dus het is niet helemaal nieuw voor me. In eerste instantie gaat het om de vorm, maar andere tips zijn ook erg welkom!

Misschien is het handig te vermelden dat ik gebruik maak van een smartboard in de klas. Hierdoor hoef ik het speelbord dus niet uit te printen, maar gebruiken we het speelbord direct vanaf het board.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 21:39 ]

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-04 08:00
Met vectoren kan je wel goed zo'n lemniscaat vorm krijgen.
hier

[ Voor 4% gewijzigd door Pkunk op 02-12-2005 21:51 ]

Hallo met Tim

Verwijderd

Topicstarter
Dit is inderdaad de vorm die ik bedoel, geweldig!
Nu moet ik gaan puzzelen om er een mooi speelbord van te maken.

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:37:
In eerste instantie gaat het om de vorm, maar andere tips zijn ook erg welkom!
Ik zou 'm niet in Photoshop maken maar in Illustrator. Eigenlijk valt dit een beetje onder de noemer "kan iemand even", maar goed - kun je hier wat mee?

teveel zooi, te weinig tijd

Verwijderd

Yoozer schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 17:07:
[...]

Ik zou 'm niet in Photoshop maken maar in Illustrator. Eigenlijk valt dit een beetje onder de noemer "kan iemand even", maar goed - kun je hier wat mee?
offtopic:
Nee joh.. dit valt onder de noemer "willen jullie me ergens bij helpen", niet "willen jullie dit voor me doen"
Pagina: 1