9800Pro trough da roof

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:47
Ik zat net NFSMW te spelen en dat loopt op 30 FPS op mijn 9800Pro kaartje op 1280x1024 met alles op zn hoogst ingame. Maar soms heb ik framedropjes richting 20 fps toe, daarom zat ik net mijn videokaart wat te overclocken. Nu doet het ding met van stock 378/338 nu ineens 480/410 AtiTool, bij FindMaxMem en FindMaxCore. Dit zonder artifacts. Nu vraag ik mij dus af, het is toch _echt_ onmogelijk om je graka te slopen voor er artifacts komen? Want ik vind deze clocks een beetje de sicke kant op gaan, voor een 9800Pro... Normaal roep ik namelijk altijd wel dat dit zo is, maar nu het om mijn eigen kaart gaat vind ik het wel prettig als ik dit even zeker weet :)

Hoger wil ik nu even niet gaan voor ik mijn teergeliefde B) graka opblaas.

/edit

AARG anders kan ik even niet raakklikken bij subforum selecteren, deze moet natuurlijk bij DOC, sorry!

[ Voor 17% gewijzigd door _eXistenZ_ op 02-12-2005 20:14 ]

There is no replacement for displacement!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 23:16

DefLite

Why so serious?

als je temps niet te hoog zijn dan heb je een hele chille kaart >:)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb mijn 9800Pro overgeklokt (128 bits versie |:( ) gehad van 324/290 naar 415/240 zonder enige problemen. Dit heb ik ook gevonden met AtiTool, en dit heeft een paar maand prima gewerkt, en toen kreeg ik artifacts. Heb em toen maar wat lager gezet, en nu werkt ie weer perfect.

Oftewel, ik denk dat je kaart het wel aan kan, maar hij houdt het waarschijnlijk niet al te lang voor, hij zit wel echt aan zn max.

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde, mijn 9800 pro kan ook ziek ver omhoog gegooid worden. Het probleem is dat de fps na een bepaald mhz omlaag donderd. Te ver overgeclockt dus, maar geen artifacts 8)7

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Overclocken brengt _altijd_ een zeker risico met zich mee. Lees anders even de Faq door op dat punt of zoek even rond, er is genoeg over te vinden :)

Dit topic is gesloten.