Toon posts:

Asus GeForce 7800GT / Gigabyte GeForce 7800 GT

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Asus GeForce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo EN7800GT/2DHTV
Gigabyte GeForce 7800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) GV-NX78T256V-B

Wat is hier eigenlijk het verschil in deze 2 kaarten ? en als er een verschil is, welke leverd de beste prestaties ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
Vergelijk ze eens:
Asus
Gigabyte :)

En daarna zal het weinig verschil uitmaken denk ik :) Ze schelen alleen 20 euro; dat kan gewoon door het merk komen en of ze duurdere spullen hebben gebruikt (koelers e.d.)

Wauw, een sig!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
bij de gigabyte zit een progje genaamd "V-Tuner II" Dit een progje die dingen kan monitoren en weelicht overclocken (geen idee wat het precies kan).
Asus heeft ook zo'n tooltje, maar die werkt echt waardeloos (ik heb die kaart).
Wellicht werkt dit bij gigabyte wel goed. Dan zou dit een pluspunt kunnen zijn.

Een ander punt is de koeling vergelijken. Die van asus maakt een pokkeherrie. Wellicht is die van gigabyte stiller.

Hiervoor zal je echt ff moeten moeten zoeken met google.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Verwijderd

Topicstarter
en de MSI ? ik ken er echt veel te weinig van om de informatie op te zoeken. ik ben er al uit dat het de 7800 gaat worden maar wist niet dat er zoveel verschillende soorten merken zijn

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 19:28:
en de MSI ? ik ken er echt veel te weinig van om de informatie op te zoeken. ik ben er al uit dat het de 7800 gaat worden maar wist niet dat er zoveel verschillende soorten merken zijn
och, ik weet best redelijk wat van de hardware, maar de onderlinge verschillen tussen de verschillende merken is mij ook vaak zeer onduidelijk.
Je kan hooguit zoeken naar ervaringen van mensen met die kaart.

Zoals ik zeg. Zoek naar geluid en gebruikerservaringen (in combi met de merk en type)
Doe dit voor een paar merken. Doe hetzelfde voor overclocken.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Even wat reviews lezen/kijken welke extra's er bij de kaarten zit en je weet genoeg. Qua prestaties zullen ze elkaar niet veel ontlopen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.