Toon posts:

Moeilijksheidsgraad Warcraft3 (singleplay) na laatste patch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2-3 jaar geleden Warcraft 3 gekocht en (uiteraard :) ) het spel op de moeilijkste level uitgespeeld.

Nu heb ik maar weer eens een keer Warcraft3 opnieuw geinstalleerd (met laatste 1.20 update). Ik ben nu bij het begin van de Orc Campaign (de derde). Alleen ik heb zo'n beetje het gevoel dat alles makkelijker is geworden. De moeilijkste graad is niet meer zo moeilijk als voorheen.
Dus vroeg ik me af: klopt het dat Warcraft3 singleplayer makkelijker is geworden door de laatste 1.20 patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-10 11:51
kweet niet of het bij WC was of een ander spel maar er was in EEN spel (welke weet ik dus niet :P ) een BUG die er voor zorgde dat als je wat savde dat die niet op meer op high stond maar op medium sprong ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Check de patchnotes van de 1.20 patch:
NOTES
Patched to be compatible with fixes in The Frozen Throne.
Of het is in een patch ervoor makkelijker geworden, of jij bent beter geworden. ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-10 12:02

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die je zullen helpen, aangezien de mensen die in de huidige patch version nog spelen, (vrijwel) alleen maar online spelen en de singleplayer campaign ooit eens een keer in 1.02 uitgespeeld hebben.
Als je echt benieuwd bent, moet je gewoon het spel herinstalleren en kijken hoe het speelt met de retail versie.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D