Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuw systeem, dat ik bij 4launch wilde gaan bestellen, maar nu zag ik net dat zo ongeveer alle Antec cases uit de prijslijst verdwenen waren, net als überhaupt een groot gedeelte van de kasten die ze eerst in het assortiment hadden. Ik wilde een Sonata II bestellen omdat die stil is, een goede airflow heeft en niet opzichtig is (ik heb een bloedhekel aan die "aziatische" vormgeving met allemaal rondingen, bollingen en leds, geef mij maar zo strak mogelijk; less is more, om Mies van der Rohe te citeren). Nu vroeg ik me af of iemand een waardige vervanger weet voor deze kast. Van lang niet alle kasten zijn namelijk recenties te vinden waarin iets gezegd wordt over hoe stil ze zijn. Of weet iemand een of de Sonata II nog ergens wel leverbaar is (want de winkels die ik in de pricewatch zag staan geven allemaal minimaal 5-10 dagen aan en ik ben bang dat dat nog te optimistisch is).
Zet wel die irritante led aan de voorkant van de kast uit en koop een andere voeding, want die voeding die erin zit maakt veel lawaai.
Ik heb juist begrepen dat die smartpower 2.0 450 watt juist behoorlijk stil is. Ik heb hier ook nog (uit mijn overleden pc) een Tagan TG420-U01 420 watt van ongeveer een jaar oud liggen, zou die beter presteren?
Wil niet vervelend overkomen, maar je bent al een tijdje bezig met het samenstellen van jouw nieuwe systeem. Dan lijkt me een iets langere levertermijn ook geen probleem.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Tja, als ik een keuze moet maken dan doe ik het goed he, maar aangezien ik het geld toch bij mijn ouders moet lenen (een 7e jaars student die al aan zijn 3e studie zit heeft geen geld), moet hij om belastingtechnische redenen wel voor het eind van de maand aangeschaft worden
Tja, ik weet niet wat voor een soort kast je zoekt.. (plaatje misschien) Maar ik ben erg tevreden met mijn Coolermaster Cavalier 3 (zwart) strakke kast wel een deurtje, maarja..
en net dus ff opgezocht.. en de calvalier 3 lijkt me ook wel wat voor jou..
en net dus ff opgezocht.. en de calvalier 3 lijkt me ook wel wat voor jou..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
is een Chieftec kast geen optie?
of een Stacker?
of een Stacker?
[ Voor 25% gewijzigd door McKaamos op 03-12-2005 02:58 ]
Lawaai is érg persoonlijk, heb genoeg reviews gelezen waarin beweerd wordt dat de Tagan 380 Watt 'n érg stille voeding is, maar hij is in mijn systeem toch echt 't onderdeel dat 't meest lawaai maaktAnoniem: 160801 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:53:
Ik heb juist begrepen dat die smartpower 2.0 450 watt juist behoorlijk stil is. Ik heb hier ook nog (uit mijn overleden pc) een Tagan TG420-U01 420 watt van ongeveer een jaar oud liggen, zou die beter presteren?
Pagina: 1