Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IEXPLORER]Problemen met spyware

Pagina: 1
Acties:

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Nou ik zit dus op een computer van mijn vriendin haar ouders, en ze hadden last van een balk. Dus ik denk, kom, laat ik ff de computer spyware vrij maken. Alles leek goed gegaan op het eerste gezicht, maar de balk bleef terugkomen. Nadat ik wat beter had gekeken, kwam de balk (dankzij trial and error met process kill in het process tooltje in "Hijackthis") van D:\program files\internet explorer\iexplore.exe Dus gewoon de pad naar internet explorer. Ik heb vervolgens op internet gezocht, maar dus echt niks gevonden. Ik heb verder ook gekeken met hijack this, maar die geeft een schone computer aan (niks wat iig op deze balk wijst). Verder heb ik "extra -> invoegtoepassingen beheren" ook nog gebruikt, en daar alles voor de zekerheid uitgezet, maar nog steeds GEEN resultaat.

Alle anti spyware programma's werken niet. Kom nu niet met FIREFOX GEBRUIKEN oid, want het is niet mijn computer dus ik heb het niet voor het zeggen. Dit is de balk:
http://img216.imageshack.us/img216/3154/balkje2bv.jpg

Iemand een idee?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

alle programma's=.......... ?
Die balkjes verwijderd hitman pro met al die bijgesloten zooi vaak wel.
Ik ben alleen geen voorstander van hitman pro tenzij de volgende stap formatteren is.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit is iets voor Beveiliging & Virussen, ik verplaats je topic dan ook even. Lees jij dan nog even de stickies daar voor wat meer hulp? :)

Signature

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
edit:
Na het plaatsen van mijn bericht kom ik ineens in Beveiliging & Virussen uit. 8)

[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 02-12-2005 18:51 ]

Verwijderd

neem een kijkje op deze pagina
http://lop.com/help.html
en haal de uninstaller

kwam me bekend voor

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 18:52 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:35
Haal in je configuratiescherm IE weg, verwijder de IE map, en installeer daarna IE weer.
Geen idee of het helpt, maar probeer het eens zou ik zeggen.
Is het overigens niet mogelijk om FX aan te raden? Ik bedoel, het is uiteindelijk toch en veiligere browser... En ja ik heb gelezen dat jij het daar niet voor het zeggen heb, maar toch, probeer het eens aan te stippen.

There is no replacement for displacement!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 18:51:
neem een kijkje op deze pagina
http://lop.com/help.html
en haal de uninstaller

kwam me bekend voor
Lijkt er zo in die afbeelding inderdaad wel op, maar dat geeft geen garanties. ;)

@ TS:
Een paar vraagjes:
- is MSN+ geinstaleerd (geweest)
- en zo ja, met of zonder 'sponsor'
- heb je al in het configuratiescherm bij Software gekeken of er verdachte software tussen staat?
- heb je ook andere anti spyware tools gebruikt naast hijackthis, en zo ja welke (en heb je ook in de veilige modus gescand?)
- en weetje zeker dat je hijackthislog clean is, heb je die echt op alle plekken doorgenomen (dus niet alleen de searchbars ofzo?), de laatste tijd wil spy- en malware zich op wat andere plekken nestelen. Misschien is het toch eens handig om de log hier te zetten voor een second opinion. ;)

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-11 14:09

hbsJR

All rounder

dit ziet er zeker uit als msn plus spyware... dus raad ik zeker aan om even te spieken of msn plus is geinstaleerd. Zo ja uninstaleren. ik herken die blauwe balk :r
Pagina: 1