Toon posts:

[XP Tablet PC] Hotkey actie laten pushen naar IE adresbalk*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een vraagje we hebben hier een tablet pc liggen met 6 hotkeys, nu zou het mooi zijn als je met een tooltje of script de hotkeys een soort URL push naar de IE adress bar doen.

Is dit uberhaupt mogelijk?, het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je b.v. met een vb script kan kijken welke hotkey er wordt gedrukt zodat hij daarop een vb/html/js actie uit kan voeren.

Ik ben een vreselijke noob als het op vb/asp etc...

Graag wat assistentie met dit "probleem"

Thanks

Verwijderd

Je bedoelt dat je de hotkey het volgende wilt laten uitvoeren ? :
code:
1
explorer http://www.tweakers.net

:?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tja.... idd maar helaas niet wat ik zoek. Nu wordt er gewoon een nieuw venster geopend met de url er in het moet in het zelfde venster zitten en het liefst de browser direct aansturen.

iig bedankt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zet even je OS, waarvan ik veronderstel dat het XP Tablet PC is. Verder pas ik die even ietsje aan :)

hotkey pushed actie naar IE adres bar > [XP Tablet PC] Hotkey actie laten pushen naar IE adresbalk*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Thanks,

Het is niet specific een tablet oc op het moment draait er gewoon xp pro op, ik denk niet echt dat het os verbonden is maar meer Internet explorer.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2005 12:50 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Hetzelfde venster gebruiken is een optie in Internet Explorer (ergens onder advanced iets met Reuse browser Windows oid) - dus dat moet wel te doen zijn :)
Pagina: 1