PC start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:11
Mijn excuses als dit in het verkeerde subforum staat, ik weet niet waar het aan ligt dus weet niet goed waar te plaatsen.

De pc:

Geforce 2 GTS
amd XP 1800
AMD 1800+
512DDR
Windows XP

Mijn moeder komt me opeens vragen want de pc doet het dus niet meer, dus ik kijken en start het geval op, doet het prima totdat die windows gaat laden, en vervolgens snel flikkert op een blauw scherm met een bepaalde fout (te snel om te lezen) en vervolgens het beeldscherm op standy gaat. Wanneer ik windows probeer op te starten in veilige modus vraagt die bij het files laden om 1 te skippen aangezien die niet werkt, of ik dit nou doe of niet hierna komt bij beide gevallen ook een snel blauw scherm.

Nu ben ik eigenlijk al wel door mijn eigen beperkte mogelijkheden heen... behalve de hele boel erafgooien, maar dat is eigenlijk geen optie.

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-02 13:16
het staat idd in het verkeerde forum, maar heb je al proberen op te starten met laatst bekende juiste instellingen? Daarnaast kan je proberen om met 1 bankje geheugen op te starten.

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:02
Starten in Safe mode werkt ook niet?

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05-2025
kijk ook hier even als je wilt
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

En anders eerst even recovery tools gebruiken lijkt mij ?

[ Voor 24% gewijzigd door wizzard op 02-12-2005 17:59 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Als PC nog wel opstart waarom zet je dan in de topictitel van niet? Het lijkt me toch erg duidelijk dat windows hier niet meer opstart.
Klinkt alsof er iets in windows verneukt is waardoor het niet meer opstart. Ik zou zeggen probeer de search eens want je bent niet de eerste.
Maar goed belangerijkste vraag nu is:
Welk bestand moest je skippen?