Toon posts:

3DMark 2005 1.2.0 crash probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
probeer nu 3d mark te draaien met een 6800 GT, maar het gaat ergens fout.. heb de laatste drivers van nvidia installed. temperatuur is ok, SP2 installed.

bij Game Test 1 stopt ie na ongeveer 1.20 minuten. alle andere tests gaan wel goed, demo draait ook. iemand een idee waar het aan kan liggen? hij stopt er gewoon mee, terug naar desktop.

Verwijderd

Ik ben geen expert, maar denk dat je beter geholpen kan worden als je er ook wat andere belangrijke zaken bijzet.
Voltages (gebruik speedfan)
Welke kaart (welk merk, pci-e of agp?)
Voeding (ook merk)
Rest van de specs (mobo proc enz)

Mijn gevoel zegt een power-probleem, heb je die extra stroomkabel wel in je kaart gedrukt?
Ik was dat zelf ook vergeten en toen sloot ie ook 3dmark vanzelf af.
Misschien een keer drivercleaner eroverheen?
re-install 3dmark?
Geen Virus/Spyware?
Er zijn erg veel dingen waar het aan kan liggen dus wees aub zo specifiek mogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
gewoon default settings, WoW doet het prima, en zoals ik al zei de rest van de game tests doen het ook goed en die zijn zelfs zwaarder. heb zonealarm op de achtergrond draaien, maar dat moet niet uitmaken lijkt mij.

heb power voor pci op mobo aangesloten, en ik heb voeding aan videokaart ook aangesloten, zaten echter wel een splitsing op, heb maar 1 aangesloten, maar denk niet dat dit het probleem is. 450 watt heb ik in totaal, lijkt me genoeg. DFI Lanparty mobo, 3800 x2 cpu, en Asus 6800 GT card.

Verwijderd

Is dat wel een goede voeding? 450W van sweex kan veel minder zijn, en bij q-tek hetzelfde verhaal....

Verwijderd

Topicstarter
Antec Sonata II voeding..

Verwijderd

Heb je toevallig speedfan draaien? Die veroorzaakte bij mij bij 3dmark05 crashes.
Pagina: 1