[2003] FTP Inlogdomein IIS6.0 instellen*

Pagina: 1
Acties:

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 19:55
Ik heb een server met daarop AD. daar naast heb ik een meber server draaien met daarop ISS waar bij ik dus FTP opgezet heb. Nu wil ik inloggen met een gebruikers naam en ww.

ik loop tegen het probleem aan dat als ik als "gebruiker" in log er niet op kom maar geef ik als naam "domain.local\gebruiker" op kom ik er wel op. mijn vraag is nu hoe kan ik het zo maken dat allen de naam in gevuld hoeft te worden?

Alvast bedankt

• Nelisj
niemand enig idee??

dacht dat het wel zo makkelijk zou zijn allen dat ik er overheen keek maar blijkbaar toch zwaar ingewikkeld

Verwijderd

weet je zeker dat je gebruikers rechten en de instellingen binnen IIS goed heb staan?

• Nelisj
volgens mij als ik dat niet heb zou ik ook niet kunnen in loggen met "domain.local\gebruikersnaam" dus dat lijkt mij dat het goed zit. ik probeer met administrator in te loggen en die heeft alle rechten.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
http://www.microsoft.com/...7b-b91b-49fddb9ad4c8.mspx

IIS is software, dus ik verplaats je topic even naar Software Algemeen, en vul de titel een beetje aan :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Nelisj
Als je dat document lees dan lees je dat het van toepassing is voor Website's die hebt staan in ISS en niet voor FTP. Voor website's was ik al bekend met dit probleem en heb ik ook op die manier opgelost. Met ander woorden met dat document kom ik geen stap verder.
Pagina: 1