Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben me al een paar dagen aan het verdiepen in netwerkcamera's
maar ik kan nergens een echt helder overzicht vinden.

wat ik wil is een netwerkcamera waarmee ik mbv ftp images kan uploaden om de 10 sec ofzo naar een host buiten ons netwerk. nou zat ik te kijken naar een axis 205, alleen volgens mij kan dat met die dus niet en kan je die alleen maar streamen. klopt dat?
het vervelende is dat deze camera maar 230 is, en de eerste die ik in de axis familie kan vinden die dat dus wel doet 770 kost.

weet iemand hoe dit precies werkt?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Waarom moet het een netwerkcamera zijn, want een plaatje uploaden naar FTP kan al met een webcam van €10,-

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Als je er een wil die goedkoop is KLIK deze kan via ftp upload plaatjes late zien, en is simpel te bediene...
Verder heb je er echt wel een paar van de verschillende huis, tuin en keuken merken.

hoe het werkt: je geeft meestal via een webinterface van de camera aan, waar de camera 't plaatje moet uploade. Simple as that.

[ Voor 5% gewijzigd door Quiksilver op 02-12-2005 15:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
suspect schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:37:
Waarom moet het een netwerkcamera zijn, want een plaatje uploaden naar FTP kan al met een webcam van €10,-
omdat er dan ook een pc moet staan misschien en dat in dit geval niet echt handig is?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11 07:00
Dan had je dat er misschien even bij moeten vertellen?

• franklee
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11-2024
kijk eens naar de Sitecom IP camera? Zowel wireless als wired, ik heb ze alletwee hier, werkt goed, hoewel het beeld wat korrelig wordt bij weinig licht. Het zijn geen extreem goede cam's wat betreft de optische eigenschappen, maar verder doen ze prima wat ze moeten doen.. Daarbij nog eens behoorlijk goedkoper ( eur 129 resp. eur 169)

Verwijderd

Topicstarter
suspect schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:49:
Dan had je dat er misschien even bij moeten vertellen?
? ik vraag toch niet om een webcam van 10 euro aan een pc
franklee schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:51:
kijk eens naar de Sitecom IP camera? Zowel wireless als wired, ik heb ze alletwee hier, werkt goed, hoewel het beeld wat korrelig wordt bij weinig licht. Het zijn geen extreem goede cam's wat betreft de optische eigenschappen, maar verder doen ze prima wat ze moeten doen.. Daarbij nog eens behoorlijk goedkoper ( eur 129 resp. eur 169)
ja ik zie nu idd dat er nog wel een paar zijn, het punt is dat hij naar buiten moet gaan filmen, een sportveld, en dat het beeld nog wel een beetje ok moet zijn, ik zie dat de goedkoopste axis variant de 210 is, en die kost iets van 450 euro..

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 15:54 ]

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Je kan bij zo'n camera een behuizing kopen..... en het beeld is wel ok voor dat geld. En zo ben je dan voor de helft van het geld klaar.
wat zeg ik.... voor 1/3 van 't geld

[ Voor 15% gewijzigd door Quiksilver op 02-12-2005 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij hoeft niet buiten te hangen gaat door een raam, ik bedoel meer te zeggen dat de kwaliteit van het beeld toch wel belangrijk is.
Pagina: 1