XBOX 360 op vraag en aanbod [gemerged]

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Topicstarter
Oke, normaal ben ik het wel eens met de frontpage.
Windows vs Linux / Microsoft is dominant reacties beantwoord ik met een zo goed mogelijke reactie, maar het loopt nu een beetje uit de hand

voorbeeldje
http://tweakers.net/aanbod/advertentie/25901

Reacties als: "Afzetter! " "Rot op!" krijgen +2 (GoEd GeZeGt!!!) moderaties en "ach, hij kan het altijd proberen reacties" krijgen - 3000 (HiJ mOeT oPrOtTen") moderaties.

en nu krijg ik zelf ook negatieve reacties op mijn reactie zie ik. :) is niet de aanleiding voor dit draadje, het begint nu een beetje moddervechten te worden op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1475865

Is al verkocht zegt hij, dus kan wel weg denk ik :P

edit:

Link gefixed

[ Voor 34% gewijzigd door RAJH op 02-12-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58

Ruudjah

2022

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/25901. Heb aantal reacties weggemod, mensen die zeggen dat het naaierij is zijn natuurlijk gewoon aan het trollen/flamen. Naaierij is iemand bewust een poot uitdraaien, wat hier dus niet gebeurd.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Oef...... controversieel.

Concept vraag en aanbod is iig in Nederland Handelsland niet besteedt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

Moet toch gewoon kunnen lijkt me, een Xbox boven de nieuwprijs aanbieden? Apart from that, is naaierij gewoon een troll. Vandale.nl:

naai·en (ov.ww.)
3 [inf.] (iem.) bedriegen, benadelen

De mensen worden niet bedrogen, ook niet benadeeld. Ze krijgen immers een Xbox ondanks de tekorten! Dat mensen hier financieel gewin uit halen, tsjah, da's gewoon slim.

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

We kijken er al naar :)
FA > TMF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

w000t, een dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Beide Xbox topics samengeprakt :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De beoordeling van dat soort reacties kan in mijn ogen het beste op de 'normale' manier gedaan worden: trollende reacties naar de -1 troll, flamende reacties naar de -1 flamebait en reacties met een toeveogende waarde op de daarvoor juist geachte plusscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook even met de moderatie-FAQ ernaast wat puntjes verdeeld. Ik kan me voorstellen dat mensen het moeilijk hebben met modereren in deze. Misschien bruikbaar om de advertentie niet te lezen als advertentie maar als nieuwsbericht; dat maakte het voor mij in ieder geval makkelijker te beoordelen of iets een bruikbare toevoeging is op het bericht. En vooral niet modereren op gevoel :)

Dit soort V&A's zijn het afgelopen weekend veelvuldig voorbijgekomen, en ze zullen de komende weken nog wel vaker voorbijkomen. Als je erop reageert, hou het dan netjes en zorg dat je iets bruikbaars toevoegt. Als je van mening bent dat iets niet door de beugel kan, rapporteer de advertentie dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2005 09:35 ]

Pagina: 1