Toon posts:

Mark Russinovich getuige-deskundige in DRM-zaak Sony

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In draadje nieuws: Mark Russinovich getuige-deskundige in DRM-zaak Sony
wordt mijn reactie als trol beoordeeld. Ik ben het daar niet mee eens; mijn argumentatie is:

Wat wil je [de beoordelaar] dan? Sony brengt software uit die m.i. veel te ver gaat. Diverse waarschuwingen hebben hen niet weerhouden door te gaan op deze weg. Het enige argument lijkt te zijn dat ze dan meer winst maken.

Daarnaast zou mijn reactie zowiezo verdwijnen omdat de eerste boodschap overbodig werd geacht. Het is jammer dat op deze wijze wel vaker leuke discussies verloren gaan. Vaak wordt op troll-achtige wijze een discussie gestart die de moeite waard is. Deze reacties verdwijnen dan wanneer de bron weg-gemodereerd wordt. Het zou beter zijn als vervolgen met een mooie beoordeling dus altijd zichtbaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Je reply is net 2 uur oud. En helaas betrof het oorspronkelijk slechts 1 zin (scoren niet vaak hoo) en nu staat er een hoop gejammer.

Vertel dan tenminste waarom Sony in de portemonnee getroffen dient te worden (en dat Sony dat als bedrijf weer op de consument afwikkelt).

Troll is onterecht en prematuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bericht aangepast, gejammer verwijderd.
Zo eenvoudig is het overigens niet om de boete weer op de consument te gooien. Daarvoor moeten de verkoopprijzen omhoog. Zolang andere maatschappijen dat niet doen prijs je dan jezelf uit de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 13:09:
Bericht aangepast, gejammer verwijderd.
Zo eenvoudig is het overigens niet om de boete weer op de consument te gooien. Daarvoor moeten de verkoopprijzen omhoog. Zolang andere maatschappijen dat niet doen prijs je dan jezelf uit de markt.
Waarom post je dat dan niet? Dat is nu juist de clou, daarmee haal je wel een mogelijke +4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, haha... Niet dus, en wel vanwege het 2e deel van mijn post bovenaan. De boodschap waar ik op reageerde is al weggemod, dus alleen mensen die alle boodschappen willen zien komen daar.

Of mijn boodschappen vaker leesbaar worden zal me een zorg zijn. Maar de enkele keer dat ik eens alle boodschappen wil zien kom ik vaak zeer goeie 'verborgen' reacties tegen. Het huidige automatisme is daarmee dus te streng.