Toon posts:

Neostrade.nl vs Pcextreme.nl [hosting]

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
b-one.net
neostrada.nl
pcextreme.nl

Iemand ervaringen met een van de hosts?
Op internet kom je over iedereen positieve en negatieve reacties tegen, maar ze zijn vaak gedateerd, hier misschien iemand?
Over b-one staat hieronde een topc dus eigenlijk gaat het nog over neostrada en pcexctreme....

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Kijk eens op Webhosters.nl, daar staat vele zowel positieve als negatieve ervaringen over deze bedrijven.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:25
PCextreme is onze (Overbuurtjesnl , vriendengroep) host, een jaartje terug waren er elke 14 dagen wel problemen (dan weer database down, of ddos, etc) maar ik moet zeggen dat de laatste 9 maanden er geen problemen zijn geweest :)

Voordat er updates of geplande downtime bekend is word je op tijd netjes per email op de hoogte gebracht :)

* ephymerous is wel tevreden

XXXVI

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik gebruik Neostrada, en ik heb eigenlijk weinig problemen er mee. Soms af en toe wat problemen met verbinden op FTP (krijg je er van als je met 15 threads aan het uppen bent), maar HTTP is eigenlijk altijd up.

Ook redelijk goede helpdesk, en goedkope hosting

[ Voor 12% gewijzigd door sariel op 02-12-2005 12:03 ]

Copy.com

Verwijderd

Ik heb resellerhosting bij NeoStrada, geen problemen tot nu toe. Kben er tevreden over, ook support is goed (maar reactie binnen paar uurtjes meestal niet, ik kan er mee leven iig; tis binnen 24uur antwoord).

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
jeroenvdbosch, zoals ik ook al in je andere topic zei: Zoek eens een beetje. Bijvoorbeeld op webhosters.nl.

Zie ook: Internet & Telefonie - hosting FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.