Toon posts:

Tijd voor een nieuwe Beamer.. Maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien we telkens grote problemen hebben met onze huidige beamer en nu ook officieel is afgeschreven wordt het tijd voor een nieuwe. Ik wil een beamer kopen waar in principe alleen maar presentaties op gegeven gaan worden. Vereist is dus dat de Beamer een scherp beeld geeft en vooral stil is. Onze huidige maakt echt veel herrie!

Nu ben ik helaas niet al te bekend met goede beamers, dus enig advies hierin is vrij gewenst. Waar moet ik verder op letten als ik een Beamer ga kopen? Hoe groot de beamer is, is niet echt belangrijk in ieder geval. Hoeft in ieder geval niet super klein, mag wel.. maar de prestaties van de beamer zijn belangrijker!

De vorige beamer was iets van € 2800,-.. nu ben ik niet beroerd om dat bedrag weer uit te geven, maar als het goedkoper kan.. dan graag natuurlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
oef top, die had ik bij het zoeken over het hoofd gezien. Even lezen :-)

Edit: Is die post niet een beetje verouderd? De topic is gestart in 2002.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 10:58 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Het topic is welliswaar in 2002 gestart, maar de punten die de topicstarter aanhaalt gelden nog steeds. Voor de rest is er gisteren nog gereageerd in het topic, dus het topic een beetje doornemen kan zeker geen kwaad.

Verwijderd

http://www.projectorcentral.com/

Ik zou eens kijken naar de Sanypo plv-z4 of de panasonic PT-ae900

Lees de verschillende reviews er maar eens over.Ben je gelijk een stuk goedkoper uit dan 2800 euro

• 2bmws
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07-2025
Ik heb hele goede ervaringen met de Sharp PG-C45X maar weet geen prijs

deze is handzaam, zit in een koffer, kan ook ondersteboven en op een doorzichtscherm projecteren, is redelijk stil, en is ook met de tl's aan goed leesbaar.

[ Voor 54% gewijzigd door 2bmws op 02-12-2005 11:58 . Reden: aanvullende info ]

Time is an illusion, Lunchtime doubly so

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 11:53:
http://www.projectorcentral.com/

Ik zou eens kijken naar de Sanypo plv-z4 of de panasonic PT-ae900

Lees de verschillende reviews er maar eens over.Ben je gelijk een stuk goedkoper uit dan 2800 euro
Maar dat zijn HT Projectoren toch? Die presteren het best op 16:9. Waar het mij om gaat is dat de powerpresentaties die op een laptop staan dat die goed en duidelijk geprojecteerd worden

Verwijderd

-Welke ruimte? Als je niet in een grote zaal presenteert zijn de budget machines (vanaf E600) ruim voldoende.
- Af en toe een filmpje? Zoja geen DLP projektor kopen.
- Minimum SVGA beamer kopen, het liefst XGA
- Minimum 1200 Lument (ongeveer) als je niet in het donker wilt projekteren.

Kijk eens op projectorcentral.com naar de recommended 'education' beamers...
Pagina: 1