Lost serie onvindbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ik weet niet eens of ik dit in het goede topic post. Maar ik ben al een kwartier
aan het zoeken naar "Het grote lost topic" Ik kan het in geen mogelijkheid meer vinden.
Ik heb op datumgeselecteerd op laatste post op characters gezocht op een foundation
die in de serie voorkomt "dharma" gezocht. Tevens combinaties.
Zelfs nog via google "lost" AND "dharma" site:gathering.tweakers.net

Of ik doe vandaag iets heeeeel erg verkeerd of er is iets raars. Normaal vind ik het topic
meteeen. Ik heb er niet ingepost dus hij staat niet in myreact.
Nogmaals sorry als hij hier niet thuis hoort maar het is een vraag over het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml][ Serie] Lost Deel III[/rml]

Deze?

zoeken op "lost" in "NSTM", laatste 30 dagen :)
http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Ik krijg nu deze melding bij beide links...

Error™Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Je mag blijkbaar niet in NSTM komen :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:36

Wokschotel

Op 6 wielen

R2D3 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:35:
Ik krijg nu deze melding bij beide links...

Error™Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)
Uit de LA-faq:
:? HK / SG / NSTM... wat is dat allemaal?
Als je deze afkortingen niet kent, dan is de kans aanwezig dat je nog geen toegang tot deze subfora hebt. Het kan kloppen dat je deze fora niet ziet, of dat linkjes een 'not_allowed' opleveren. SG, NSTM, TF en de HK zijn nu eenmaal niet de core-business van GoT. GoT is als hoofddoel computergerelateerd en dat willen we eigenlijk graag zo houden. Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen. Als je toegang wilt krijgen tot deze fora, hoef je alleen maar in de technische fora te laten zien dat je geïnteresseerd bent in computers en randapparatuur. Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt. Zie ook Techposts afgeschaft. Tegenwoordig krijg je niet meer automatisch toegang tot de Tweakers Huiskamer; dit gaat via een simpele aanvraagprocedure die je samen met alle andere regeltjes hieromtrent kunt vinden in de HK-toegangsregels.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wok, hij voldoet aan beide eisen, dus dat zou het probleem niet mogen zijn

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuffis Generalis en Nieuws, Sport, TV & Muziek krijg je namelijk vanzelf te zien als je 30 dagen of langer geregistreerd staat en 50 of meer posts op het forum geplaatst hebt.
Dat is vreemd, want de user heeft 190+ posts, en is al een behoorlijke tijd geregistreerd. Techposts zijn afgeschaft, maar zijn er wellicht toch fora van de "teller" uitgesloten zoals Spielerij?

edit:
wow, ineens heel GoT dit topic aan het bekijken? :+

Probeer eens uit te loggen en opnieuw in te loggen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Hartelijk dank. Ben opnieuw in en uitgelogt. Ik wist eigenlijk niet eens dat je daarvoor registreerd moet zijn. Maar het is opgelost. Nogmaals dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:15
R2D3 schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 08:58:
Hartelijk dank. Ben opnieuw in en uitgelogt. Ik wist eigenlijk niet eens dat je daarvoor registreerd moet zijn. Maar het is opgelost. Nogmaals dank.
Mja, 't is een kleine maatregel om te voorkomen dat het hier geen algemeen chat-forum wordt. GoT is in principe bedoeld als techforum, algemene fora zijn er al genoeg immers (FoK! bv.) :)

Natuurlijk wil je ook hier wat kunnen ouwehoeren af en toe, vandaar dat we ook zulke afdelingen hebben.

Maar het heeft nu in ieder geval geen zin om een account te maken puur en alleen om over het nieuws of allerlei andere zaken te discussieren. Mocht je over de vasthoudendheid beschikken om een aantal posts te doen en enkele maanden geduld hebben, dan is het ook prima dat je daar post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilke schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 15:16:
[...]

Mja, 't is een kleine maatregel om te voorkomen dat het hier geen algemeen chat-forum wordt. GoT is in principe bedoeld als techforum, algemene fora zijn er al genoeg immers (FoK! bv.) :)

Natuurlijk wil je ook hier wat kunnen ouwehoeren af en toe, vandaar dat we ook zulke afdelingen hebben.

Maar het heeft nu in ieder geval geen zin om een account te maken puur en alleen om over het nieuws of allerlei andere zaken te discussieren. Mocht je over de vasthoudendheid beschikken om een aantal posts te doen en enkele maanden geduld hebben, dan is het ook prima dat je daar post :)
vind het jammer, want als ik bij een vriend van me kijk zie ik in het Lost Topic toch de beste Nederlandse discussies en suggesties. Ik kan daar dus niet aan deelnemen. ook een beetje raar dat je een bepaald aantal posts nodig hebt daarvoor. Ik ben niet zo'n intensieve forum gebruiker en zou dan ook vooral bij de topics die niet tech zien geen restricties verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:34:
[...]

vind het jammer, want als ik bij een vriend van me kijk zie ik in het Lost Topic toch de beste Nederlandse discussies en suggesties. Ik kan daar dus niet aan deelnemen. ook een beetje raar dat je een bepaald aantal posts nodig hebt daarvoor. Ik ben niet zo'n intensieve forum gebruiker en zou dan ook vooral bij de topics die niet tech zien geen restricties verwachten.
Nogmaals, lees de redenen daarvoor bij de users boven je. Dat is nu eenmaal een beleidskeuze, en niet zo'n gekke, want als je het niet doet stort het tech gedeelte compleet in.

edit: oke dat is overtrokken, maar vele users zullen deze plek verlaten omdat het potentieel een zootje kan/zal worden

[ Voor 8% gewijzigd door RobertJ op 10-05-2008 00:39 ]

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 19:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

'Kleine' kick jongens?!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Kunnen we opmerkingen over gekick achterwege laten, dat voegt niet zo veel toe ;) .

Hagel3: Zoals hierboven al aangehaald: "Omdat er in het verleden nogal wat mensen op GoT kwamen om alleen maar te chatten in plaats van te helpen, zijn deze fora voor een net geregistreerde gebruiker verborgen." Dat lijkt me toch een redelijk duidelijke motivatie :) ? Ik begrijp dat jij het jammer vindt, maar volgens mij ben jij eigenlijk het bewijs dat het beleid nodig is ;) .

DM!

Pagina: 1