Dit staat in mijn init.d om CS:S te starten. En het zou hem ook moeten kunnen stoppen. Echter blijkt het kill commando niet goed te zijn. Het commando werkt ook niet als ik het in putty in voer.
Ik kan de source server alleen killen via webmin en dan naar running services ofzo gaan en daar op de PID klikken en dan kill doen. Kan ik ergens uit een of ander logje uitlezen welk commando webmin nou heeft gebruikt? om dan zo dus dat commando in de bovenstaande code te zetten???
Wat ik verder ook nog geprobeerd heb is om een script te maken wat weer het screem weer atached en dan in de console van CS een quit of exit geeft. Enkele dingen die dan weer mis gaan zijn dat als ik -autoupdate heb aan staan hij de server juist herstart en dan krijg je gekke error's want webmin denkt dat die uit staat. dus als je dan op start klikt dan draaien er 2 CS servers..
kan iemand me verder helpen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| #!/bin/sh
# description: Counter-Strike: SOURCE Dedicated Server
# chkconfig: 2345 99 00
case "$1" in
'start')
sleep 1
cd /root/hlds_l
screen -A -m -d -S css-server ./srcds_run -game cstrike +map street_war -maxplayers 20 -autoupdate
touch /var/lock/subsys/CSSserver
;;
'stop')
kill `screen -ls |grep srcds_run |awk -F . '{print $1}'|awk '{print $1}'`
;;
*)
echo "Usage: $0 { start | stop }"
;;
esac
exit 0 |
Ik kan de source server alleen killen via webmin en dan naar running services ofzo gaan en daar op de PID klikken en dan kill doen. Kan ik ergens uit een of ander logje uitlezen welk commando webmin nou heeft gebruikt? om dan zo dus dat commando in de bovenstaande code te zetten???
Wat ik verder ook nog geprobeerd heb is om een script te maken wat weer het screem weer atached en dan in de console van CS een quit of exit geeft. Enkele dingen die dan weer mis gaan zijn dat als ik -autoupdate heb aan staan hij de server juist herstart en dan krijg je gekke error's want webmin denkt dat die uit staat. dus als je dan op start klikt dan draaien er 2 CS servers..
kan iemand me verder helpen?