Hoeveel pjuters? Is een beetje gokken aan onze kant. We hebben allemaal op ons werk wat koeien grazen maar er worden er steeds gekilled
en daar komen weer andere koeien voor bij
Gemiddeld tussen de 30 en de 40 denk ik. Nu dat deze competitie gestart is gaan we natuurlijk als een gek koeien bijplaatsen
We zullen eens kijken of we wat stats kunnen verzorgen in de nabije toekomst over de vorderingen van Cow Kunstje vs Ronnie from Hell
Verwijderd
Geen matches
Tell ya what:
Ik ga met Team Forsaken de hunt op jullie beide openen. Ik heb jullie output en ontwikkelingen eens bekeken en ik ben ervan overtuigd dat dat te halen is ondanx dat we nog zo'n 7 ton achterstaan op jullie.
We hebben onlangs alle doelen gehaald die we onszelf gesteld hadden:
- nog een plaatsje stijgen op de keyproxy (doen we vandaag weer
)
- DPC-miljonair worden (worden we morgen
)
- TA inhalen (als onderdeel van DPC dan..
)
- DPC Division Heteren City achter ons laten (lang, LANG geleden gelukt, maar zij hadden megapech met een stapel Durons)
Dus ik vind dat we wel weer aan een nieuwe uitdaging toe zijn; ook al gaat die nog zo'n maand of 3-4 duren
Ik ga met Team Forsaken de hunt op jullie beide openen. Ik heb jullie output en ontwikkelingen eens bekeken en ik ben ervan overtuigd dat dat te halen is ondanx dat we nog zo'n 7 ton achterstaan op jullie.
- nog een plaatsje stijgen op de keyproxy (doen we vandaag weer
- DPC-miljonair worden (worden we morgen
- TA inhalen (als onderdeel van DPC dan..
- DPC Division Heteren City achter ons laten (lang, LANG geleden gelukt, maar zij hadden megapech met een stapel Durons)
Dus ik vind dat we wel weer aan een nieuwe uitdaging toe zijn; ook al gaat die nog zo'n maand of 3-4 duren
- Wessie
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 20-09 15:49
Noizy Cows Crewmember
Matched: ronnie, tober
Wat ik toen zag op tv scheen hij ooit eens meegedaan te hebben aan het songfestival (natuurlijk niet gewonnen).Op vrijdag 19 januari 2001 23:58 schreef ^|W|eiRd0 het volgende:
[..]
voordat iemand me gaat vertellen of die nog leeft of niet .. Wie De Neuk is Ronnie Tober
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
The Winner Takes It All !Op zaterdag 20 januari 2001 16:50 schreef aginor het volgende:
Tell ya what:
- nog een plaatsje stijgen op de keyproxy (doen we vandaag weer)
- DPC-miljonair worden (worden we morgen)
- TA inhalen (als onderdeel van DPC dan..)
Good luck !
Dat de beste moge winnen
Verwijderd
En omhoog
Wij doen de blokjes en de stats en jullie mogen allemaal meegenieten. Team Cow Kunstje All The Way
We gaan graag elke uitdaging aan met een ander subteam. Stats volgen voor interne competitie tussen Team Cow Kunstje, Ronnie Tober en Team Forsaken.
Wij doen de blokjes en de stats en jullie mogen allemaal meegenieten. Team Cow Kunstje All The Way
Verwijderd
Geen matches
Dit word zweten! (700K inlopen *phew!*)
Ik hoop alleen dat we dit doen voordat we de sleutel vinden
Cu over 3 maanden!
Ik hoop alleen dat we dit doen voordat we de sleutel vinden
Cu over 3 maanden!
Ooohh ooo Ik hoop dat ons teampie.. nog een beetje in het geweld van jullie mee kan doen. En de race naar de 2 miljoen wij glorieus kunnen winnen;):+:+
Verwijderd
Geen matches
Ehm, waar kan ik de stats posten (als ze gemaakt zijn)? Intern doen wij dat voor ons team elke week in Excel en vervolgens als attachment per mail naar elk team-lid. Is er een manier om iets in Excel te posten op het forum?
Ik zat net even de stats te bekijken.. een uhh we hebben even 900 blokjes welgelopen op team cow kunstje..ja 900 wowsers;)
Verwijderd
Geen matches
In het weekend loopt iedereen in op ons. Ik denk dat meer dan 90% van onze blokjes tijdens werktijd worden gegraasd. Wel mooi van die 900 blokjes trouwens. Zoals ze zeggen: "de eerste kwartjes zijn voor de kinderen"
Kun je dit niet beter op je eigen forum of per email doen?Op zondag 21 januari 2001 15:01 schreef LowProfile het volgende:
Ehm, waar kan ik de stats posten
Er staan hier dagelijks stats van heel DPC, daarin kun je fijn zien wat de verhoudingen zijn tussen de participanten/jullie teams.
Waarom zou je dan ook nog eens je eigen stats gaan posten. Als alle teams dat zouden gaan doen zou het een zooitje worden.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
hoeveel blokjes halen jullie per dag/per week dan ?
Wij van team |>just du it<| zitten zo rond de 15k per dag. De ene keer iets meer de andere dag iets minder.
Daarmee staan we 21 ste in de dpc ranking.
Wij van team |>just du it<| zitten zo rond de 15k per dag. De ene keer iets meer de andere dag iets minder.
Daarmee staan we 21 ste in de dpc ranking.
ongeveer 90% van onze blokjes wordt ook op het werk gedaan...dus.. de eerste klap is een daalder waard;) hehe.. Hoeveel blokjes wij per dag doen..mm geen idee..iets tussen de 6-10K of zo..
Verwijderd
Geen matches
10K per dag halen we wel zo gemiddeld..
Maar ik reken erop dat we nog wat gaan groeien.
Maar ik reken erop dat we nog wat gaan groeien.
Wij willen ook nog groeien ... dus meld je aan zou ik zeggen 
Owjah ... het adres is:
http://exploder.keyserver.org
Join Us

(hehehehe)
Owjah ... het adres is:
http://exploder.keyserver.org
Join Us

(hehehehe)
Is dat niet reclame of zo?
mmm...ik dacht dat "ze" dat niet zo leuk vonden hier op het forum;) Mensen die reclame maken voor hun teampie..
Ik hoorde het al van iemand anders. Mijn excuses voor mijn voorgaande bericht.
Sorry.
Sorry.
Geeft niet hoor;) ALS ik een teampie zou joinen zal ik die van jou joinen...Maar mijn liefde voor ronnie gaat toch niet weg;) hehe;) }:O}:O}:O
hahahahahaha ... die oude knar ... lol
Succes in je strijd en ... winnen he !

Dan bereikt Ronnie op zijn oude dag toch nog wat. Whahahaha
Succes in je strijd en ... winnen he !
Dan bereikt Ronnie op zijn oude dag toch nog wat. Whahahaha
Verwijderd
Geen matches
Zeg jongens; kunnen jullie een URL geven van de proxies waar jullie op flutsen?
Een goed deel van Team Forsaken doet dat op de http://keyproxy.tcw.cx
Zeg: valt dit niet onder het topic grootheidswaanzin?
Een goed deel van Team Forsaken doet dat op de http://keyproxy.tcw.cx
Zeg: valt dit niet onder het topic grootheidswaanzin?
En dan een kwootje van http://exploder.keyserver.org/computers/Wij van team |>just du it<| zitten zo rond de 15k per dag. De ene keer iets meer de andere dag iets minder.
Blokies?Werkelijke snelheid: 41.26 Mk/s
Werkelijk aantal blokies per dag: 13287
Ik flush niet op een proxy..ik flush direct naar dnet.. En de proxy die ik draait. Draait intern ergens op een groot intranet:)
Btw blitse usericon nu he?

*ronnie kijkt achterom* ooho oooo Daar doemt een groote torpedo boot op.. Met Team Cow Kunstje op de zijkant. Meer blokjes op het vuur full speed ahead!!!
Welnee joh. Dat zijn van die dingen waar je geen grip op hebt. De ene keer draait mijn school mee voor 800 per dag, dan weer voor 25 per dag. Het varieert gewoon nog te erg.Zeg: valt dit niet onder het topic grootheidswaanzin?
[..]
En dan een kwootje van http://exploder.keyserver.org/computers/
[..]
Blokies?
Verwijderd
Geen matches
jaja! 
We flutsen vanaf vandaag ook op http://dutchman.keyserver.org/ want ik heb ontdekt dat je daarmee door de firewall kan komen
Nu nog maar met 1 PIII@500, maar dat [i]zouden er wel eens meer kunnen worden
Ik ben even bij onze leden aan het inventariseren geslagen wat hun gemiddelde dagelijkse output is. Ik zit nu aan 8000 blokjes per dag bewezen, maar meer dan de helft van de leden heeft nog niet gereageerd (en er is er één op vakantie)
btw, LOVE ur icon! 0+
We flutsen vanaf vandaag ook op http://dutchman.keyserver.org/ want ik heb ontdekt dat je daarmee door de firewall kan komen
Nu nog maar met 1 PIII@500, maar dat [i]zouden er wel eens meer kunnen worden
Ik ben even bij onze leden aan het inventariseren geslagen wat hun gemiddelde dagelijkse output is. Ik zit nu aan 8000 blokjes per dag bewezen, maar meer dan de helft van de leden heeft nog niet gereageerd (en er is er één op vakantie)
btw, LOVE ur icon! 0+
Oude Ronnie is niet zo snel meer 
Verwijderd
Geen matches
Ik heb iets in Excel geknutseld (de weekstats voor onze 3 teams) maar krijg het hier niet ingekopieerd.
Iemand?
Ik wou dat ik je kon helpen....Maar ik dacht dat Cow Kunstje maar 1 team was..hoe dan 3 teams?
Moet ronnie het nu tegen 3 teams opnemen?
Verwijderd
Geen matches
kan je ze anders niet toemailen?
ik weet nl. niet of het door anderen wordt gewaardeerd als wij dit forum voor onze privé-doeleinden gebruiken.
Aan de andere kant: misschien vinden anderen het leuk om onze strijd te volgen?
ik weet nl. niet of het door anderen wordt gewaardeerd als wij dit forum voor onze privé-doeleinden gebruiken.
Aan de andere kant: misschien vinden anderen het leuk om onze strijd te volgen?
Verwijderd
Geen matches
Ik ben er voor om het gewoon hier te posten. Het gaat tenslotte maar om 1 luizig draadje en het is een spannende competitie die iedereen zo kan volgen. Als er bezwaren zijn hoor ik dat graag.

Ik (als lid van een ander team) vind het wel geinig om te lezen, maar tot op heden ben ik de enige die erop reageerd (d8 ik), maar mij maakt ut niet uit hoor. Is toch lachen. Een beetje concurrentie onder elkaar is wel TOF.
Let the game begin
Let the game begin
- Wessie
Noizy Cows Crewmember
Om toch een beetje te gemoet te komen aan het team The Hunt For Ronnie Tober heb ik een verrassing voor hen. Kijk maar eens op http://home.wanadoo.nl/e.wes/Ronnie.jpg en ... GRAAG GEDAAN !!!!
Ronnie Rocks (hehehehe)
Ronnie Rocks (hehehehe)
Namens het gehele team willen ik je bedanken voor deze plezierige input in de vorm van een fotootje van ronnie:)
En ja hoor post die excel sheet maar. En als je hem mailen wil is ook goed:)
Niet! Je hebt hier geen html rechten. Je kan alleen je grafiekje ergens uploaden en dan een linkje naar die urrel plaatsen....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ronnie Tober, tijd voor BOEM SLOPEN 
Ik reken op een mooie strijd die wij uiteindelijk toch gaan winnen
Ik reken op een mooie strijd die wij uiteindelijk toch gaan winnen
gewoon alt prinscreen in drukken..en dat dat pasten in een of ander tekenpakketje.. en dan graag safe as jpg of zo;)
geen bmp's van 3 meg bitte:)
geen bmp's van 3 meg bitte:)
Graag gedaan ... namens het hele DPC |>Just dU It!<| veel succes !Op dinsdag 23 januari 2001 15:03 schreef Qwie het volgende:
Namens het gehele team willen ik je bedanken voor deze plezierige input in de vorm van een fotootje van ronnie:)
Owjah ... en dat de beste maar moge winnen !
Tomme nog steeds geen stats...Ik krijg zo'n vreemd gevoel over me... Dat iemand over onze ronnie heen wil...
brrrr...:)
brrrr...:)
Gadver zeg ... over Ronnie "heen" wil 
Erg ranzig. Die gast zit al in ut bejaardetehuis ! Wie is er nou zo gek
(op Anne Nicole Smith na dan)
Erg ranzig. Die gast zit al in ut bejaardetehuis ! Wie is er nou zo gek
Verwijderd
Matched: ronnie
We gaan Ronnie opjagen als een wild dier en als we hem in het vizier hebben dan 'pakken' we hem. 
Brrrrr... enge gedachten
Brrrrr... enge gedachten
Verwijderd
Kan die ouwe nog sprinten dan? Pas maar op dat ie niet struiklelt over z'n wandelstok. Ronnie Here We Come!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRHGGGHH!!!!!!
schreeuwen naar een ouwe man)
AAAAAAAAAAAAAAAAARRRHGGGHH!!!!!!
schreeuwen naar een ouwe man)
- Wessie
Noizy Cows Crewmember
*TUUT* *TUUT* *TUUT*
- 112 meldcentrale wat kan ik voor U doen ?
* Ronnie Tober wordt belaagd !
- Ronnie Tober wordt belaagd
* Jaaaaaaaa
- En wat is daar erg aan als ik vragen mag
meneer
* Ronnie moet nog meedoen bij DPC
- DPC
* Ja DPC !
- Ow ?
* Hij moet nog hardlopen, maar zo komt daar
niks van !
- Dan moet hij gaan hardlopen meneer !
* Hoe wilt u een opa laten hardlopen dan
- Schop onder zijn kont geven
* Kunt U die komen brengen dan
- Nee, want dat kunt U niet betalen !
* Ow das dan jammer !
- Heeft U verder nog iets
* Nee helaas.
- Suc6 dan maar !
* Dank U
Helaas Ronnie ... je zult zelluf moeten rennen ... en lift zit er ook niet in
- 112 meldcentrale wat kan ik voor U doen ?
* Ronnie Tober wordt belaagd !
- Ronnie Tober wordt belaagd
* Jaaaaaaaa
- En wat is daar erg aan als ik vragen mag
meneer
* Ronnie moet nog meedoen bij DPC
- DPC
* Ja DPC !
- Ow ?
* Hij moet nog hardlopen, maar zo komt daar
niks van !
- Dan moet hij gaan hardlopen meneer !
* Hoe wilt u een opa laten hardlopen dan
- Schop onder zijn kont geven
* Kunt U die komen brengen dan
- Nee, want dat kunt U niet betalen !
* Ow das dan jammer !
- Heeft U verder nog iets
* Nee helaas.
- Suc6 dan maar !
* Dank U
Helaas Ronnie ... je zult zelluf moeten rennen ... en lift zit er ook niet in
Ronnie heeft een kleine verrassing morgen;) Want een oude man kan nog wel nieuwe streken hebben;) hehe...
Verwijderd
Geen matches
sorry dat ik me even zo afzijdig hou, maar ik probeer hier 95machines zo stil mogelijk te laten lopen...
zie andere topic voor mijn probleem (ga ik NU openen..
(800K blokjes inlopen! Sheez!)
zie andere topic voor mijn probleem (ga ik NU openen..
(800K blokjes inlopen! Sheez!)
Verwijderd
Geen matches
Succes Aginor. Ik hoop dat het je lukt. Zou leuk zijn voor DPC en de interne competitie.
Verwijderd
Geen matches
Thnx!
ben nu aan het experimenteren met oplossing..
(GoT, I love tweakers!
Zow....dus de 2 strijd is al een 3 strijd geworden. Is er ookal een site om het "gevecht" te volgen
Verwijderd
Geen matches
nou...
we zaten te denken aan: http://gathering.tweakers.net/listtopics/5
en http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313&source=&low=1&limit=150
en http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?pass=&team=10313&source=&low=1&limit=150
edit:
De onzichtbare install op 95 is gelukt met een oudere versie!
Verder kan je realtime een groot deel van de dumps van Forsaken zien op http://keyproxy.tcw.cx/stats.dsp
Maar er wordt op het ogenblik flink gespaard!
De onzichtbare install op 95 is gelukt met een oudere versie!
Verder kan je realtime een groot deel van de dumps van Forsaken zien op http://keyproxy.tcw.cx/stats.dsp
Maar er wordt op het ogenblik flink gespaard!
Beterrrr dan kan ik Tha Battle goed volgen !Op woensdag 24 januari 2001 18:38 schreef aginor het volgende:
nou...
Verwijderd
Geen matches
Sparen? Niks ervan! Sparen doe je maar op de bank
Wij flushen gewoon verder (of...)
Ik hoor bij team |>Just dU It<| en wij flushen op mail adres:
marends@bigfoot.com
Wij staat momenteel 20ste in de DPC ranking
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313
marends@bigfoot.com
Wij staat momenteel 20ste in de DPC ranking
http://stats.distributed.net/rc5-64/tmember.php3?team=10313
Verwijderd
Geen matches
Je wou toch niet mee gaan doen he?
you guys are WAY out of our leage!
jullie staan zo'n 3M blokjes voor en hebben daarnaast een bijna 2x zo hoge dagelijkse output
you guys are WAY out of our leage!
jullie staan zo'n 3M blokjes voor en hebben daarnaast een bijna 2x zo hoge dagelijkse output
Nee hoor. Ik vind het wel grappig om te volgen, vandaar dat jullie mijn naam er tussen zien staan !

Maar als je de strijd aan wil !
Dan horen we het wel
Maar als je de strijd aan wil !
Dan horen we het wel
Volgend jaar 
Als we dan nog RC5 doen ... hahahahaha
Maar doe je best !, want wij krijgen uitbreiding. Hehehehe
Een paar AMDtjes van 1000 mhz en hoger zitten eraan te komen !
Als we dan nog RC5 doen ... hahahahaha
Maar doe je best !, want wij krijgen uitbreiding. Hehehehe
Een paar AMDtjes van 1000 mhz en hoger zitten eraan te komen !
Ronnie met 58.481 .... sjeeeee wat hoor ineens in de ranking, nog hoger dan ons joh.
En je wil niet met ons in gevecht
Weird (*grijnz*)
En je wil niet met ons in gevecht
Weird (*grijnz*)
Auw.
Dinsdag tot op 880 wu's genaderd en nu dit. Mooie flush heren. Hopelijk kunnen jullie dit niet elke week doen, want dan wordt het voor ons heel moeilijk jullie bij te houden.
Moeten we op zoek naar een ander 'slachtoffer'
Moeten we op zoek naar een ander 'slachtoffer'

Onze rate is 17776 dus dat komt neer op 5722 wu's gemiddeld per dag.....
Kut
.... ASSIMILERUH!!!
Kut

ja dat hadden jullie niet gedacht he dat die ouwe ronnie nog zo hard kon grazen;)
Ons doel is om eerder die 2 miljoen te halen dan jullie...grazen grazen;)
Ons doel is om eerder die 2 miljoen te halen dan jullie...grazen grazen;)
Ons doel is als eerste de 2 mil over te gaan ! (hmmmm)
Dat kanniej .. dan hebben wij al gewonnen (grijnz) ... snelle wedstrijd !
Maar het was inderdaad een verrassing ... 58k zelfs ... en het andere team 6 dus ... das 9 a 10 dagen verschil !
Dat kanniej .. dan hebben wij al gewonnen (grijnz) ... snelle wedstrijd !
Maar het was inderdaad een verrassing ... 58k zelfs ... en het andere team 6 dus ... das 9 a 10 dagen verschil !
In theorie ok ..Op woensdag 24 januari 2001 23:03 schreef aginor het volgende:
Vergis je niet!
Ik heb nu in theorie de beschikking over 1600 pc's!
Maar in de praktijk
Zow...
Ik zit ff docenten van me in de gaten te houden. Op 1 kantoor staat een AMD 1000 mhz en op een ander kantoortje staan nog eens 2 van die machines ... dus nog eens 2000 mhz
3000 mhz totaal ... maar nu moet ik er nog ff 2 min achter kunnen zitten
Dat lukt me maar niet
Ik zit ff docenten van me in de gaten te houden. Op 1 kantoor staat een AMD 1000 mhz en op een ander kantoortje staan nog eens 2 van die machines ... dus nog eens 2000 mhz
3000 mhz totaal ... maar nu moet ik er nog ff 2 min achter kunnen zitten
Dat lukt me maar niet
Verwijderd
Geen matches
Docenten? In de gaten houden??
Ik ga bij de mensen achter hun computer zitten en na afloop bedanken ze me ook nog!
Ik ga bij de mensen achter hun computer zitten en na afloop bedanken ze me ook nog!
Die tijd ligt helaas al ver achter mijOp donderdag 25 januari 2001 23:28 schreef aginor het volgende:
Docenten? In de gaten houden??
Bij mij op school worden de pc's teveel gemolt zodoende passen ze nu wel op. Het is wel zo dat ik af en toe weer eens moet helpen als ze het niet meer snappen, maar tijd om het koetje erop te zetten krijg ik helaas niet
Verwijderd
Yeah! 24000 blokjes gisteren en weer iets van de schade ingehaald op Rocket Ronnie. Let's graas! :0
Wow..24K... Jullie zijn alweer tot op 30K op ons genadert. Krijgt ronnie dan helemaal geen ruimte om te ademen?
Verwijderd
Wie wat bewaard die heeft wat 
Grote Smoeldriaan heeft af en toe nog wel eens een verassing zoals gisteren
Nu tijd om weer wat te sparen en over Ronnie heen te gaan als nooit tevoren

Moohhhh
Go Team Cow Kunstje Go!!!!
Grote Smoeldriaan heeft af en toe nog wel eens een verassing zoals gisteren
Nu tijd om weer wat te sparen en over Ronnie heen te gaan als nooit tevoren
Moohhhh
Hahahahaha ...
geinig ...
Ik moet ook nog maar eens bedenken wanneer ik mijn buffer leeg ga gooien ... dat kun je dan zo terug vinden in de ranking van ons team
geinig ...
Ik moet ook nog maar eens bedenken wanneer ik mijn buffer leeg ga gooien ... dat kun je dan zo terug vinden in de ranking van ons team
Verwijderd
Hey Ronnie, joehoe!!!! Waar ben je nou Ronnie? Wordt wakker Ronnie 
De strijd is nu pas echt begonnen. Voel je hem al aankomen Ronnie
Misschien is het wel leuk om mensen te laten voorspellen wie er gaat winnen, voor mij geen twijfel
maar misschien denken anderen daar anders over.

Gaat Cow Kunstje Ronnie Tober definitief inhalen???? MOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH

De strijd is nu pas echt begonnen. Voel je hem al aankomen Ronnie
Misschien is het wel leuk om mensen te laten voorspellen wie er gaat winnen, voor mij geen twijfel
Gaat Cow Kunstje Ronnie Tober definitief inhalen???? MOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH
Verwijderd
Geen matches
hot diggity damn! ik heb snel nog maar een laptoppie aangezwengeld. even dubbel inloggen hier en grijpen die ouwe doos.
Whehehehe
Wat moet die ouwe toch rennen :-)
Wat moet die ouwe toch rennen :-)
Ooooh die ouwe kan nog wel aardig rennen hoor;) heheh..wacht maar...Ronnie pakt zijn wandelstok en zwaait naar zijn fans;);)
hehehe
Verwijderd
Kom aan, we gaan weer naar Ronnie schreeuwen om hem verder op te jagen!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
WE PAKKEN JE!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGHHH!!!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
WE PAKKEN JE!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRGGGHHH!!!
Pas op he ... anders belt Ronnie de BEJAARDE POLITIE !
Verwijderd
De Bejaarde Politie of De Bejaarden Politie?
Weet niet zo goed wat de Bejaarde Politie moet voorstellen
Misschien kan Ronnie dit even toelichten?
Weet niet zo goed wat de Bejaarde Politie moet voorstellen
Heren, kunnen jullie niet beter in de GoT-Kroeg verdergaan met dit geouwehoer
(gaat wel erg lang door zo)
Dit topic is gesloten.