Dit is het geval .
Heb hier een hp pavilion ze 5415 klaptop. Tijd geleden was de hdd gaan hemelen.
Om nog wat info er van af te halen heb ik een externe 2,5 inch behuizing gekocht.
Vandaag heb ik dus weer een nieuwe hdd gekocht. Nothing special. 40gb 5400 rpm.
Netjes alles weer ingebouwd. Aangezet en toen begon mijn iritatie. De schijf wordt niet gezien. Alles in de bios nagelopen.
hielp niks. Bios op dafult gezet. Nog niks.
Het is alsof de schijf helemaal niks doet bij het aanzetten van de laptop. Ik zie de hdd lampje niet eens aangaan.
Ik dacht: ik heb geluk ik heb hier een dode schijf. Ik dacht ik test het ff. Zet mijn oude schijf terug en kijken wat er gebeurt. Nou percies het zelvde dus.
Het maakt niet uit of dat ik de oude of de niuwe schijf in zet. Wat nou het maffe is is dat ik de laptop in al die tijd dat ik hem niet heb gebruikt gewoon netjes heb opgeborgen. Van de lader en de batterij er uit gehaald.
Is hier een of ander geintje gaande of is er iemand die hier meer over weet?
Wat zou het kosten om dat ding te laten maken?
(ik heb de serch gebruikt.Weinig bruikbaars gevonden.)
Heb hier een hp pavilion ze 5415 klaptop. Tijd geleden was de hdd gaan hemelen.
Om nog wat info er van af te halen heb ik een externe 2,5 inch behuizing gekocht.
Vandaag heb ik dus weer een nieuwe hdd gekocht. Nothing special. 40gb 5400 rpm.
Netjes alles weer ingebouwd. Aangezet en toen begon mijn iritatie. De schijf wordt niet gezien. Alles in de bios nagelopen.
hielp niks. Bios op dafult gezet. Nog niks.
Het is alsof de schijf helemaal niks doet bij het aanzetten van de laptop. Ik zie de hdd lampje niet eens aangaan.
Ik dacht: ik heb geluk ik heb hier een dode schijf. Ik dacht ik test het ff. Zet mijn oude schijf terug en kijken wat er gebeurt. Nou percies het zelvde dus.
Het maakt niet uit of dat ik de oude of de niuwe schijf in zet. Wat nou het maffe is is dat ik de laptop in al die tijd dat ik hem niet heb gebruikt gewoon netjes heb opgeborgen. Van de lader en de batterij er uit gehaald.
Is hier een of ander geintje gaande of is er iemand die hier meer over weet?
Wat zou het kosten om dat ding te laten maken?
(ik heb de serch gebruikt.Weinig bruikbaars gevonden.)
Ach ja..........