Webcams Live Switchen

Pagina: 1
Acties:

• S7eph4n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-01-2025

S7eph4n

Verbannen, door onwetendheid

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste software.
Wat het zou moeten doen, is dat als ik 3 webcams aansluit op één compu, een programma ze dan pakt (No probs), maar dan moet het wel broadcasten via één output.

Die output wordt dan gestreamd, via een applicatie of iets dergelijks, naar een website. (no must)

Hoop dat je wijs uit mijn vraag wordt.

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36
Je zou een programma kunnen gebruiken dat het beeld van je webcams op je desktop weergeeft, en waarbij je de bron kan kiezen. Als je dan met een desktop recording tool met live output opneemt, kan je die live output naar buiten streamen of whatever. Ik weet alleen niet of er ook een tool is die automagisch bronnen switcht.

• S7eph4n
  • Laatst online: 18-01-2025

S7eph4n

Verbannen, door onwetendheid

Topicstarter
De input switch zou via een GUI moeten worden gedaan, voor andere gebruikers..

==Topic kan worden gesloten om de volgende reden==
- Vergeten de splitcam te updaten die al een tijdje op de computer draaide
via een 2e programma gewoon laten streamen, no problem!

[ Voor 55% gewijzigd door S7eph4n op 01-12-2005 22:39 . Reden: Finito ]

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 21-08 07:25
Toevallig krijg ik dit op school, JMF kan dit. (Java Media Framework) Als je Java kan, moet dit niet heel moeilijk zijn om te leren, helaas heb ik geen tijd om wat voor je te progselen.

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Ik was naar een paar weken geleden ook op zoek naar zoiets en nu gebruik ik sinds kort het programma "active webcam 6.6" Met dit programma kun je oneindig veel webcams, ip cams, enz in je programma zetten en als het goed is als ik goed gekeken heb ook broadcasten. Weet niet zeker of dit is wat je zoekt. Hier de link: http://www.activewebcam.com/ Staat nog meer gedoe op die site.