XS4All website

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Ik heb van een bedrijf de opdracht gekregen om hun website van internet af te halen en aan te passen. Het probleem is dat zij bijna geen gegevens van de host hebben. De website is www.moltoamata.nl (slecht, ik weet het). Zij hebben wel het wachtwoord ergens vandaan kunnen halen.

Ik kan helaas niet de gegevens vinden op de website van XS4ALL waarmee ik dan moet inloggen in een ftp programma. Voor de duidelijkheid, het is dus geen webruimte die je gratis bij een XS4ALL internet abbonement krijgt.

Ik zoek dus de loginnaam en de ftpserver, wie kan mij helpen?

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 12:43
xs4all?

Probeer anders wget eens.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Inlognaam vind je op de factuur.
ftp-server: ftp.xs4all.nl

Case Closed

Ey!! Macarena \o/

• SvenZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-02-2022
Dat is nu het probleem, er is op de factuur geen inlognaam te vinden, alleen de naam moltoamata.nl.
Het probleem is zo dat Moltoamata een tijd terug is overgenomen door een ander bedrijf, en waar dit bedrijf van was hebben ze niets meer van de website, heb nu alleen de factuur liggen voor de betaling van dit jaar. Hier is niets op te vinden qua logingegevens

• Erick81
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-02 15:20
Neem eens contact op met de helpdesk van xs4all, zij kunnen je vast wel helpen :)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan zou ik maar even op de site van XS4ALL gaan kijken, en morgen ff sales bellen.
Op de factuur zal dan wel een klantnummer en factuurnummer staan, kunnen ze bij xs4all echt wel regelen voor je.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

SvenZ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:03:
Ik heb van een bedrijf de opdracht gekregen om hun website van internet af te halen en aan te passen. Het probleem is dat zij bijna geen gegevens van de host hebben. De website is www.moltoamata.nl (slecht, ik weet het). Zij hebben wel het wachtwoord ergens vandaan kunnen halen.

Ik kan helaas niet de gegevens vinden op de website van XS4ALL waarmee ik dan moet inloggen in een ftp programma. Voor de duidelijkheid, het is dus geen webruimte die je gratis bij een XS4ALL internet abbonement krijgt.

Ik zoek dus de loginnaam en de ftpserver, wie kan mij helpen?
aanpassen? ik zou hem helemaal restylen
want dit is inderdaat heel slecht.
wie heeft het gemaakt?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 14:12
Contact opnemen met hoster.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.