Hey tweakers,
Ik heb met TheFilmmachine een avi omgezet (Maakt een .ISO aan) en DVD gebrand,
maar nu ik hem in m'n PS2 doe (SCPH-50004 v.9), dan happert het geluid om de 4-5 sec (dan is er even een korte stilte van ong. 1 sec, en gaat het geluid weer 4-5 sec. door ect...).
Wanneer ik hem als DVD-film in m'n PC afspeel (geprobeerd met MediaPlayer, Real, PowerDVD),
dan is er niets aan de hand, dus aan de covertatie kan het niet liggen, toch?
Nog ff wat gegevens:
Film: "The Terminal (VS,2004).avi" (NTSC, 23.975 FPS, 640 x 480 pix.)
Omgezet naar: "TRMNL.iso" (PAL, 25.000 FPS, 720 x 576 pix. + NL Ondertitels)
Media: TraxData 8x DVD+R schijf
Brander: NEC ND-3540A
Software: Nero 7.0.1.2 Ultra Edition (NL)
Gebrand op 4x speed
PC: AthlonXP 2800+, 768MB DDR, 200GB Maxtor DiamondMax10, Windows XP Pro SP2
overigens: Het beeld happert niet en de ondertitels lopen volledig synchroon, alleen het wegvallen van het geluid is een probleem.
------
Ik weet dat DVD-R's het op sommige oudere PS2's het beter doen, en DVD+R's problemen geven, maar of het daar nou aan ligt bij deze 'nieuwere ps2'...
Ook heb je bij het schrijven naar de schijf 2 mogelijkheden; nieuwe DVD-Video aan maken in Nero en de Video_TS folder erin kopieeren, of het branden van de door TheFilmmachine gemaakte image-bestand, wat is jullie ervaring bij het werken van deze 2 opties.
Alvast bedankt
Ik heb met TheFilmmachine een avi omgezet (Maakt een .ISO aan) en DVD gebrand,
maar nu ik hem in m'n PS2 doe (SCPH-50004 v.9), dan happert het geluid om de 4-5 sec (dan is er even een korte stilte van ong. 1 sec, en gaat het geluid weer 4-5 sec. door ect...).
Wanneer ik hem als DVD-film in m'n PC afspeel (geprobeerd met MediaPlayer, Real, PowerDVD),
dan is er niets aan de hand, dus aan de covertatie kan het niet liggen, toch?
Nog ff wat gegevens:
Film: "The Terminal (VS,2004).avi" (NTSC, 23.975 FPS, 640 x 480 pix.)
Omgezet naar: "TRMNL.iso" (PAL, 25.000 FPS, 720 x 576 pix. + NL Ondertitels)
Media: TraxData 8x DVD+R schijf
Brander: NEC ND-3540A
Software: Nero 7.0.1.2 Ultra Edition (NL)
Gebrand op 4x speed
PC: AthlonXP 2800+, 768MB DDR, 200GB Maxtor DiamondMax10, Windows XP Pro SP2
overigens: Het beeld happert niet en de ondertitels lopen volledig synchroon, alleen het wegvallen van het geluid is een probleem.
------
Ik weet dat DVD-R's het op sommige oudere PS2's het beter doen, en DVD+R's problemen geven, maar of het daar nou aan ligt bij deze 'nieuwere ps2'...
Ook heb je bij het schrijven naar de schijf 2 mogelijkheden; nieuwe DVD-Video aan maken in Nero en de Video_TS folder erin kopieeren, of het branden van de door TheFilmmachine gemaakte image-bestand, wat is jullie ervaring bij het werken van deze 2 opties.
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door davidov2008 op 01-12-2005 22:05 ]