[V&A] Tweaker die niet reageert na opsturen product

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _zer0_
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 15:23
Is er ook iets voor tweakers die niet meer reageren na een overeenkomst via V&A ?

Ik zou met een niet nader te noemen persoon een HD ruilen,
had vriendelijk contact via email en heb toen in vertrouwen mijn HD opgestuurd.
Sindsdien is er geen mogelijkheid meer deze persoon te bereiken,
heb al diverse mailtjes verstuurd maar zonder reaktie.
Ik heb natuurlijk zijn Tweakers accountnaam, en heb ook zijn adres, maar voor ik andere stappen ga ondernemen wil ik hier even informeren.

Mijn vertrouwen in de mens is blijkbaar te groot... :|

Excuus voor het lege onderwerp !

[ Voor 5% gewijzigd door _zer0_ op 01-12-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 14:37

JHS

Splitting the thaum.

# Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.
[/standaardantwoord] :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _zer0_
Dan ga ik toch maar in de auto stappen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Thanks :P . Dat is inderdaad het antwoord dat ik ook zou geven. Tweakers.net is geen partij in de overeenkomst tussen tweakers en hoe een en ander wordt afgehandeld is dus volledig aan de koper en de verkoper. Overigens, als je een adres hebt, dan heb je mogelijk ook een telefoonnummer? Mogelijk dat je op die manier nog wat kan bereiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_zer0_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:11:
Dan ga ik toch maar in de auto stappen })
Voordat je je tuinpad uitbreekt en de stenen in je auto laadt, bedenk dat er misschien een andere, misschien wel hele goede reden kan zijn. (aangereden, ziekte, opgepakt wegens drugshandel, etc. ;))

Ofwel, ontspan, Cappuchinootje, croissantje... </Jochem Meyer>
Niet dat je de route [V&A] -> [Auto] -> [Fok! Frontpage] neemt zegmaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _zer0_
Zo erg wilde ik het ook niet maken hoor Floppus :-)
Het vreemde is wel dat deze persoon niet reageert op mijn mailtjes,
maar ondertussen wel online is geweest op t.net
Dus aangereden, ziekte, opgepakt wegens drugshandel of wat dan ook meer lijkt me niet gaande...
Heb ook al gekeken of ik telefoonnummer kon opzoeken maar helaas staat hij in ieder geval niet onder deze naam op het bij mij bekende adres in het (online) telefoonboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
http://www.omgekeerdzoeken.nl/ hier kun je nummer zoeken als je adres hebt. Check ook of het een bestaand adres is ;) . Succes ermee.

Learn to forget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is dat uberhaubt jurudisch "water"dicht (voor hoever je juridisch iets water dicht kunt maken)?

"Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden" zegt niets over het aansprakelijk zijn imho.

[ Voor 33% gewijzigd door Bor op 03-12-2005 21:41 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Daarvoor mag je contact opnemen met onze juridische afdeling (juridisch{at}tweakers.net), die het artikel ook geschreven heeft. Ik verwacht dus dat er in ieder geval over nagedacht is en dat het dus wel goed zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Harm schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:41:
Daarvoor mag je contact opnemen met onze juridische afdeling (juridisch{at}tweakers.net), die het artikel ook geschreven heeft. Ik verwacht dus dat er in ieder geval over nagedacht is en dat het dus wel goed zal zijn.
Thanks voor de info.

Wat betreft het probleem van topicstarter zou ik gewoon langsgaan mits niet te ver of proberen een tel nummer te achterhalen.

offtopic:
Waaruit bestaat het juridisch team eigenlijk

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 03 december 2005 @ 21:43:
offtopic:
Waaruit bestaat het juridisch team eigenlijk
Zeef :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 20:28

x-man

Proud newbie!

Oeh laat ons weten hoe het is afgelopen. Ik doe zaken via Tweakers omdat er een soort vertrouwensband/ gemeenschapsband is.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het sluiten van een overeenkomst is tussen de users onderling. Tweakers.net biedt haar gebruikers de mogelijkheid om te adverteren via Vraag en Aanbod (te vergelijken met een advertentie in de krant) en heeft derhalve geen deel aan de overeenkomst.

Aangezien de afhandeling tussen de users onderling geregeld dient te worden is dit topic overbodig en gaar dan ook dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.