[Nero] Burn Rights probleem

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik heb Nero 6.6.0.16 en die heeft het op deze configuratie altijd perfect gedaan. Voorgaande versies ook trouwens. Nu zomaar opeens besluit Nero dat ik geen brandrechten heb, wat dat ook moge betekenen.

Ik moet contact opnemen met mijn sysadmin, blablabla. Je kent het riedeltje wel. Goed, ik dus dat neroburnrights.exe gedownload en geinstalleerd. Hij zegt dat ie zichzelf succesvol geinstalleerd heeft, en ik klik braaf op [Finish]. Niets. Nouja, zal wel goed zijn. Nero opstarten, zelfde melding. Rebooten dan maar, Nero weer opstarten, en weer zelfde melding. Mijn gebruikeraccount behoort tot de Administrators groep, maar ik gebruik niet het administrator account. Dat dus maar es doen. Precies hetzelfde gezeik daar: Nero wil niet branden en het neroburnrights tooltje biedt ook geen soelaas.

Wat is hier in godsnaam aan de hand opeens? :? :?

日本!🎌

Verwijderd

Lijkt me sterk, but it can't hurt: heb je wel na installatie van het programma de Burn Rights (te vinden in configuratiescherm/config panel) goed ingesteld? :?

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Sorry, maar ik zie niks in m'n control panel staan dat op burn rights lijkt...

[ Voor 33% gewijzigd door _Thanatos_ op 01-12-2005 22:16 . Reden: linkje toegevoegd ]

日本!🎌

Verwijderd

_Thanatos_ schreef op donderdag 01 december 2005 @ 22:14:
Sorry, maar ik zie niks in m'n control panel staan dat op burn rights lijkt...
Hmm, je hebt gelijk. :|

Kijk dan eens in \program files\ahead\neroburnrights\ (of de plek waar je nero hebt geïnstalleerd), als het goed is tref je daar een bestandje met de toepasselijke naam: NeroBurnRights.exe

Als je het programma start, krijg je dit venster:
Afbeeldingslocatie: http://www.programaszoom.com/imagenes/BurnRights.gif
En als je het dan op "Everybody" zet, zou het moeten werken.

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Heb ik allemaal gedaan. Netjes op "everyone" gezet (waarom eigenlijk, ik ben een administrator...) en braaf gereboot. Maar nog steeds geen soelaas.

日本!🎌

• _Thanatos_

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Verder iemand nog een idee :?

Ohja, had ik al verteld dat CloneCD prima werkt?...

日本!🎌

Pagina: 1