Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

thunderbird mail importeren in outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 935 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds vandaag outlook 2003 weer gaan gebruiken vanwege het feit dat ik een pda heb en die mooi kan syncroniseren met outlook. Nou gebruikte ik voorheen Thunderbird. Voor de meeste ook wel bekend en ook helemaal niet slecht. (heb het een jaartje gebruikt) Maar nu ik een pda heb wil ik outlook 2003 weer gaan gebruiken. Nou is het alleen het probleem dat ik niet weet hoe je alle mails en eventueel ook nog de mappen die gemaakt zijn in thunderbird kan overzetten naar outlook. Heb al zitten zoeken in outlook maar kan niks vanuit thunderbird importeren.

Weet iemand raad ???

• Roog1317
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:18
Eudora installeren, daarin Thunderbird importeren en dan vanuit Outlook weer importeren uit Eudora.

Dit is overigens de officiële manier van Mozilla, lekker handig allemaal ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Roog1317 op 01-12-2005 21:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke thx idd lekker handig ja........:S

Verwijderd

Topicstarter
Het importeren in eudora lukte me wel, maar daarmee heb je het ook gezegd. Ik krijg het niet voor elkaar om de mail vanuit eudora in outlook te krijgen. Ik heb verschillende versie's van eudora geprobeerd. De 3.0.6 lite en de 7.0 geen van beide werkt. Iemand een oplossing?????

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

Nakebod

Nope.

Gewoon: File > Import and Export > Import Internet Mail and Addresses > Eudora ?
Zou iig moeten werken volgens de theorie.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
ja idd volgens theorie, maar werkt toch echt niet. Ik krijg ene van een foutmelding dat de map niet geopend kan worden en in gebruik kan zijn. Terwijl eudora niet draait.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:26

Nakebod

Nope.

Ook niet op de achtergrond?
Dus via taskmanager controleren of hij draait, of direct na een reboot?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Thunderbird schrijft in het mbox formaat. Een optie is dus mbox2eml gebruiken in http://www.broobles.com/imapsize om om te zetten naar "OE" formaat en dan vervolgens daarvandaan importeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
oke thx ik ga het zo snel mogelijk uitproberen, wanneer ik thuis ben.

(om terug te komen op nakebod, hij draait idd ook niet op de achtergrond en ook niet direct na reboot)

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 14:13
Probleem met Eudora is, dat er net een klein verschil zit tussen het mbox formaat van Thunderbird en Eudora. Daarbij, Eudora verwerkt attachments anders dan Thunderbird, m.a.w. je verliest al je attachments!

Aangezien ik geen zin had in veel werk (lees .eml maken en importeren), met Netscape Navigator werkt het wel perfect. Hier heb ik de stappen beschreven voor het succesvol exporteren van Thunderbird mail naar Outlook

http://kb.mozillazine.org...8Express%29_or_Apple_Mail

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 31-10 14:19
Ik zit nu ook met deze situatie. Als ik thuis ben ga ik het eens proberen, hopelijk lukt het :)
Of zijn er tegenwoordig nog betere methodes?
(kwam nog http://www.mozilla.org/support/thunderbird/faq#q2.10 tegen op de Mozilla site, daaruit zou ik halen dat Outlook het direct kan importeren...?)
Pagina: 1