Toon posts:

GTA San Andreas op een 915G

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk blijft het maar een leuk idee maar ik wil het toch gaan proberen. GTA san andreas kopen voor mijn Laptop met een 915G. Ik vind het niet erg om met veel dingen op low en 1024x768 te spelen (Liever 1280x968 btw of iets in die buurt ;) ) Toch zou ik wel willen dat het vloeiend loopt zonder erge stotteringen) Rest van de specs: M740 en 2x256 MB Dual Channel geheugen.

Gaat dit werken?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 20:33 ]

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08 17:02
is het echt zo lastig om ZELF op zoek te gaan naar de systeemeisen ? |:(

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
Wat wil je hier mee bereiken :? Moeten wij jou gaan vertellen als jij GTA:SA kan spelen op je laptop :?
Ik zou toch zelf even rondkijken, probeer anders nog een demo te fixen en die eens te spelen :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Nee daarom weet ik ze ook : Minimale systeemeisen
Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor
Geheugen: 256MB RAM
DVD-Speler: 8x DVD-ROM
Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte
Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)
Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Toetsenboord & muis
Windows 2000 of nieuwer.

Alleen is dit vaak niet echt te vertrouwen en heb je meer aan ervarigen.. Ja het zou fijn zijn als jullie me konden vertellen of dit een beetje gaat lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 20:35 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
Wat je hier opsomt zijn de systeemeisen van het spel. Wat belangrijker is, zijn de specs van je eigen laptop :)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Zou wel fijn zijn als je voortaan ook me begin post leest want daar staan de belangrijkste: 60GB (5400RPM) M740 915G (128mb) 2X256 MB Dual Channel

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:32
Dus niet weer, wat voor een videokaart zit erin. Dit is toch een van de belangrijkste onderdelen. Of begrijp ik nu dat er een internte videokaart in zit. (Intel extreme 2?) Dan gaat het wel werken. Zet je bios wel even op 64MB dat hij van het normale geheugen aftrekt om te gebruiken voor games.

[ Voor 53% gewijzigd door STIMPPYYY op 01-12-2005 20:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ow sorry ik vergat de M achter de 915GM 8)7 |:(

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Die proc zal het probleem niet zijn. Die 915G is alleen je northbridge. Waarschijnlijk heeft die een built-in Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900.
In dat geval moet je het bij flashspelletjes houden want San Andreas gaat ie dan dus echt niet trekken!

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Topicstarter
TeXiCiTy schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:47:
Die proc zal het probleem niet zijn. Die 915G is alleen je northbridge. Waarschijnlijk heeft die een built-in Intel® Graphics Media Accelerator (GMA) 900.
In dat geval moet je het bij flashspelletjes houden want San Andreas gaat ie dan dus echt niet trekken!
Ik heb veel WoW gespeeld op medium settings en liep prima, Zeker weten dat ik GTA echt kan vergeten?

• Xiled
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kijk ff met everest wat je videokaart is, dan weten we gelijk ook of GTA op je laptopje kan spelen!
Iig zoals meneer hierboven al schreef: Als je een onboard videokaart hebt dan kan je gta sa wel vergeten.

Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:32
Gaat wel werken. Je moet alleen zorgen dat je videokaart dus geheugen van je 2x256 aftrekt voor het gebruiken voor games etc..

• WillemJanJansen
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 08:47
Vergeten? Hoeft niet hoor, Je kunt het desnoods op 800x600 of zelfs 640 x 480 spelen. Met mijn oude 9200SE (Traaaaaag) ging het spel op 1024x768 nog wel met een redelijke framerate en medium Details. Dus op zich zou het moeten lukken, anders dan zet je het op 16 bits kleuren (Dat had ik ook, je ziet weinig verschil, alleen een beetje korrelig maar dat is niet erg)

Verwijderd

Topicstarter
Xiled schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:04:
Kijk ff met everest wat je videokaart is, dan weten we gelijk ook of GTA op je laptopje kan spelen!
Iig zoals meneer hierboven al schreef: Als je een onboard videokaart hebt dan kan je gta sa wel vergeten.
Ik weet niet of je blind bent maar ik heb een 915GM set, Onboard dus. Laat alsjeblieft mensen die het wel weten beantwoorden.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:19

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 21:10:
[...]

Ik weet niet of je blind bent maar ik heb een 915GM set, Onboard dus. Laat alsjeblieft mensen die het wel weten beantwoorden.
zo beetje aardiger mag ook wel hoor :/

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Voor de zoveelste keer, die Intel 915 staat voor je chipset. Hier kun je iedere willekeurige videokaart bijplaatsen van Intel GMA900 of Intel Extreme Graphics tot Geforce 7800GO. De grote vraag dan nu: wat voor videokaart heb je nu dan? Als je WoW goed kon spelen, dan moet GTA: SA zeker geen probleem vormen. Kijk gewoon even met Everest wat voor videokaart je hebt, want zonder die informatie kunnen we je gewoon niet helpen. Echter ruik ik ergens in de verte een slotje, want je toont namelijk niet al te veel inzet, dus of we ooit nog aan dat helpen toekomen...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Zoals een aantal mensen al zeggen, ga ajb eerst even zelf op zoek. Dit is met een klein beetje moeite ook door jezelf te beantwoorden dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.