Toon posts:

[Flash] ASO verwijderen geeft errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment werk ik aan een Flash project dat bestaat uit een groot aantal classes (50+). Op den duur werden aanpassingen die ik had gemaakt niet meer gecompileerd en daarom heb ik Flash zijn ASO bestanden verwijdert. Nu krijg alleen een 15tal errors:

code:
1
2
**Error** E:\Documenten\Portfolio\IM2.0\source\nl\flashaddict\dutchview\im20\backend\PopupManager.as: Line 4: The name of this class, '[package.classname]', conflicts with the name of another class that was loaded, '[package.classname]'.
     class [package.classname] extends MovieClip

Erg vreemd omdat deze foutmelding nog nooit is voorgekomen en zover ik weet ook nergens een class met dezelfde naam heb aangemaakt. Iemand een oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 19:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het hele project gekopieerd naar mijn laptop en hem daarop gecompiled. Geen probleem. Een herinstallatie van Flash wou ook niet werken. Uiteindelijk werkt het weer doordat ik de ASO bestanden vanaf mijn laptop heb gekopieerd naar mijn vaste computer. Ook wijzigingen voert hij weer door.

Vreemde zaak en als iemand hier een betere oplossing voor heeft dan hoor ik die graag!

Verwijderd

Topicstarter
Naar lang zoeken heb ik het juiste antwoord gevonden. Het probleem ligt bij de tijdklok van je computer. Ik wou kijken op welke dag Sinterklaas viel en heb daarom de maand in mijn kalender in XP in december veranderd. Ik heb deze niet meer teruggezet en ben toen weer gaan werken aan mijn project. Tot zover nog niets aan de hand. Toen ik erachter kwam dat mijn kalender nog op december stond en ik hem terug heb gezet naar november begon de ellende. Als oplossing heb ik nu de kalender op 30 december gezet. Je moet dus altijd je klok van je computer hoger hebben staan dan het moment waarop je de vorige keer hebt gecompiled.

Toch bedankt voor jullie hulp :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2005 18:12 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

^ ^ Dat wilde ik net zeggen :9

Succes verder ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BtM909 op 06-12-2005 19:33 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.