Ik zat vanavond rustig te internetten, en opeens vloog de verbinding erachter weg. Ah, snelheidsverhoging, mooi, dacht ik. Niet dus. De andere pc in dit netwerk heeft gewoon verbinding met het internet (waar ik dus nu op typ). Ik kan niks meer met de pc, geen verbinding met internet, of de LAN, en zelfs niet pingen naar de modems of de andere pc. De computer zit achter een Speedtouch 510 router (NAT), waar ik dus ook geen verbinding mee kan maken. Wanneer ik naar netwerkconfiguratie ga, en naar eigenschappen van de LAN-verbinding om vervolgens met de rmb op "herstellen" te klikken, krijg ik de melding dat de DNS-cache niet gewist kan worden. De TCP/IP configuratie is handmatig ingesteld, en werkte tot een uur geleden goed.
ik hoop echt heel erg dat iemand mij zsm kan helpen, aangezien ik de pc echt vanavond nog nodig heb, ik zit aan een deadline.... en nee, op deze pc is geen mogelijkheid.
ik hoop echt heel erg dat iemand mij zsm kan helpen, aangezien ik de pc echt vanavond nog nodig heb, ik zit aan een deadline.... en nee, op deze pc is geen mogelijkheid.