[windows messenger]contactpersonen gewist

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 17:01
Mijn windows messenger knalt er willekeurig caontactpersonen uit. Google en de GoT search bieden mij geen uitkomst

Hallo met Tim

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Installeer MSN :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Doet windows messenger het bij jou dan?

Edit:
Want bij mij loopt ie te klagen dat ik de nieuwe versie moet instaleren.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2005 18:30 . Reden: ^ ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je contactpersonen hangen toch aan je .net passport vast? Dus dan zou daar iets mis mee zijn.
Kijk eens naar je contactpersonen als je via www.hotmail.com inlogt.
Heb je het alleen op die ene pc? Zo ja, dan zou het idd iets met de pc kunnen zijn, windows messenger bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door DrivinUCrazy op 01-12-2005 18:30 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Doe maar MSN Messenger, anders is het zo'n grote download.

Ik neem aan dat de TS niet zijn NetBIOS cache bedoelt oid dus het zal wel over MSN Messenger gaan en niet de Windows Mesenger Service.

Ik zou zeggen, leg nou eens precies uit wanneer dit soort dingen voorkomen.
Geef je specs, etc. :)

[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 01-12-2005 18:32 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Pkunk
Ik ben principieel tegen msn messenger, want windows messenger doet zijn werk prima. Al die toeters en bellen hoeven van mij allemaal niet.
Je contactpersonen worden niet op je eigen pc opgeslagen, dus daar zal het niet aan liggen. Wie toch nieuwsgierig is kan wel even in m'n sig kijken :)

Wanneer dit voorkomt heb ik geen idee van. Compleet sporadisch iig. Soms wil ik iets tegen iemand zeggen en dan zie ik dat ze niet meer in m'n lijstje staan.

[ Voor 23% gewijzigd door Pkunk op 01-12-2005 18:45 ]

Hallo met Tim

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Timlog schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:44:
Ik ben principieel tegen msn messenger, want windows messenger doet zijn werk prima. Al die toeters en bellen hoeven van mij allemaal niet.
Je contactpersonen worden niet op je eigen pc opgeslagen, dus daar zal het niet aan liggen. Wie toch nieuwsgierig is kan wel even in m'n sig kijken :)

Wanneer dit voorkomt heb ik geen idee van. Compleet sporadisch iig. Soms wil ik iets tegen iemand zeggen en dan zie ik dat ze niet meer in m'n lijstje staan.
Hoe ziet je netwerk eruit?
Hangt er een router tussen?

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Pkunk
DeMoN schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:48:
[...]
Hoe ziet je netwerk eruit?
Hangt er een router tussen?
lol wat heeft een router nou met contactpersonen uit messenger te maken? Die contactpersonen worden opgeslagen in een database die niet op mijn computer staat. Dus mij hele pc heeft er niks mee te maken. Hooguit misschien wat instellingen in windows messenger. Maar ja, ik heb een router. En de poorten staan goed.
Verder heb ik geen virus en ik heb pas opnieuw geinstalleerd.

Hallo met Tim

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:29:
Doet windows messenger het bij jou dan?

Edit:
Want bij mij loopt ie te klagen dat ik de nieuwe versie moet instaleren.
Jij hebt dan zeer waarschijnlijk versie 4.7. Je moet updaten naar 5.1 om windows messenger te kunnen gebruiken. :)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Timlog schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:52:
[...]

lol wat heeft een router nou met contactpersonen uit messenger te maken?
Omdat ik laatst wel degelijk probs heb meegemaakt met gare routers die msn niet zo lief vonden ;)

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:04
op dit moment kom ik MSN nie op....kriijg een of andere melding dat ie niet aan kan melden
net 2 lui gebeld en die komen er ook niet meer op...beetje vaag

fout bij verbinden naar keypoorten? :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bartjeuhz op 01-12-2005 20:14 ]

Steam: CatBearCow

• Felke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-08 19:14
ik heb precies hetzelfde probleem :'(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Op zich kan in het begrijpen als je denkt dat bepaalde vragen overbodig zin (ik heb het idee dat sommige mensen enkel vragen stellen om het vragen, niet omdat ze een vermoeden hebben). Maar op deze manier ('lol') reageren naar mensen die jou willen helpen is niet echt netjes ;)
Overigens, stop een volgende keer ajb. even meer tijd/info in een topicstart. Een start van een enkele zin is veel te karig zoals je weet.

Gaat het wel goed op een andere PC en / of met een andere client? <-- Indien met 'en' wel, ook met 'of'?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MSN messenger installeren (of een andere)

En dan meteen je contactpersonenlijst backuppen, altijd wel zo handig..

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-08 08:57
Timlog schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:44:
Eindelijk iemand die het snapt! :Y)

Ik heb 2 accounts dagelijks draaien op Windows Messenger 4.7.x.

Gisteravond werd ik ineens afgemeld, aanmelden ging niet meer op mijn 'internet' account, maar mijn privé account werkte nog wel prima.

Ik heb nooit hoeven te upgraden van 4.7 naar 5.x.

[ Voor 38% gewijzigd door Mevius op 02-12-2005 09:25 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

• Pkunk
F_J_K schreef op donderdag 01 december 2005 @ 20:41:
offtopic:
Op zich kan in het begrijpen als je denkt dat bepaalde vragen overbodig zin (ik heb het idee dat sommige mensen enkel vragen stellen om het vragen, niet omdat ze een vermoeden hebben). Maar op deze manier ('lol') reageren naar mensen die jou willen helpen is niet echt netjes ;)
Overigens, stop een volgende keer ajb. even meer tijd/info in een topicstart. Een start van een enkele zin is veel te karig zoals je weet.

Gaat het wel goed op een andere PC en / of met een andere client? <-- Indien met 'en' wel, ook met 'of'?
offtopic:
Je hebt helemaal gelijk. Was ook niet zo bedoeld. Meer in de zin dat ik verbaasd zou zijn dat de oplossing in die hoek zou liggen. Excuses. Over die topic start ben ik echter van mening dat er niet veel meer te melden valt dan dan ik gedaan heb, omdat het probleem zo vaag is dat ik dan alles, maar dan ook alles wat er in de verste verte mee te maken zou hebben zou moeten posten.

Op andere pc's is het probleem ook. Wat me niets verbaast aangezien je contactpersonen op een database worden opgeslagen die niet op je eigen pc staat. Anders zou je natuurlijk niet ergens anders kunnen msn'en.

Ik heb overigens ook 4.7

Naar alternatieve oplossingen ben ik ook niet op zoek. Ik wil gewoon dat dat programma werk zoals het zou moeten werken. Ik heb backups van alle e-mail adressen in msn. De belangrijkste althans, maar daar gaat het niet om. Ik wil gewoon dat programma's werken zoals ze zouden moeten werken.

offtopic:
zo heb ik momenteel gezeur met de belasting en adviseert de accountant van m'n werk me dan maar om het gewoon niet in te vullen.. dat zijn natuurlijk geen oplossingen, maar omwegen. Ik wil het graag opgelost hebben :)

[ Voor 23% gewijzigd door Pkunk op 02-12-2005 09:48 ]

Hallo met Tim

• MrDrako
  • Laatst online: 17-08 14:06

MrDrako

nep ict'er

Het niet willen gebruiken van msn messenger wil ik dan wel begrijpen, maar waarom test je het niet eens met msn messenger. Als daar geen contacts verdwijnen heb je een antwoord, en anders iig een mogelijkheid uitgesloten..

[ Voor 3% gewijzigd door MrDrako op 02-12-2005 18:54 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19
Een aantal vrienden hebben al tegen mij lopen klagen dat ik uit hun contactlist verdwenen ben. Je bent dus niet alleen :P

• Pkunk
Het probleem is niet zo schrijnend dat ik daarvoor msn ga uitproberen. Ik hoop dat iemand hier nog een andere oplossing heeft en anders is het gewoon jammer. :)

Hallo met Tim

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 07:09
Timlog schreef op vrijdag 02 december 2005 @ 21:58:
Het probleem is niet zo schrijnend dat ik daarvoor msn ga uitproberen. Ik hoop dat iemand hier nog een andere oplossing heeft en anders is het gewoon jammer. :)
Je kan ook nog een oude msn messenger downloaden zonder al die toeters en bellen :) Er zijn namelijk wat van die msn "fan" site's waar ze een archief hebben met alle msn messenger versies (zorg wel dat je een "gehackte" versie download zodat die niet vraagt om te upgraden naar de nieuwste msn versie)

[ Voor 25% gewijzigd door KappeNou op 02-02-2006 20:12 ]

>PC specs<

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ja, download dan meteen 7.5 of 8.0 met zo'n programmatje dat hem stript erbij, er zijn zat bekende van maar da's tegen de regels om die te noemen.

• Pkunk
lol ouwe koeien. Nee, ik ga niet aan de msn. Punt. Dan zit ik weer met 2 messengers en moet ik weer helemaal gaan uitzoeken hoe ik windows messenger eraf kan halen. Neh geen zin in. Dat probleem lijkt het trouwens toch opgegeven te hebben

Hallo met Tim

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 21-08 07:25
code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Zo gaat je Windows Messenger er af, en dan zou ik Gaim installeren als alternatief. Kan je ook mooi 2 accounts tegelijk aangemeld mee hebben.

There is no replacement for displacement!

• Pkunk
eXistenZ_NL schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:44:
code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Zo gaat je Windows Messenger er af, en dan zou ik Gaim installeren als alternatief. Kan je ook mooi 2 accounts tegelijk aangemeld mee hebben.
Nou da's ook toevallig, laat ik nou net een 2e account aangemakt hebben ;) Misschien dan toch handig om even te proberen tnx. Slotje imo

Hallo met Tim

Pagina: 1