Toon posts:

Welk ADSL abonnement kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta voor de keuze om een adsl abonnement aan te vragen.
Maar door alle aanbiedingen weet ik niet meer welke keuze de juiste is.
Ik vraag dit aan voor een studentenwoning met totaal 6 personen (incl. mezelf). Maar ik weet absoluut niet welke keuze ik moet maken. Ik dacht zelf aan x4all Fast adsl voor €79,95. Omdat xs4all bekend staat om goede service en stabiel is, en omdat ze dit jaar met snelheidsverhogingen komen.
Maar nu las ik een aantal andere aanbiedingen van Versatel (De afstand vanaf mijn postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1520 meter) en Tiscali. En weet ik echt niet meer welke te nemen.
Ik dacht aan de volgende eisen: hoge snelheid (vanwege de 6 bewoners), budget van max €13.50 pp. Combinatie van wireless en utp aansluiting( 1 persoon heeft géén wireless aansluiting), liefst geen extra kosten bv. Installatie kosten, monteur, modem. Bellen met vaste telefoon is niet nodig, iedereen heeft een mobiele telefoon, dus zal nooit gebruikt worden.

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Lekker Goedkoop en Snel: Wanadoo Family

Ik denk dat deze topic snel wordt gesloten (net als de voorgaande zelf geopende topics)

[ Voor 54% gewijzigd door OfferedPoet op 01-12-2005 18:26 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doe eens een postcode-check en kijk eens welke soorten van verbindingen allemaal mogelijk zijn. Als je geen KPN telefoonaansluiting nodig hebt kun je misschien wel kiezen voor een provider die niet op een KPN aansluiting zit. Daarnaast is het gewoon een kwestie van kijken naar je budget :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:42

Barrycade

Through the...

Wanadoo ADSL2? 20Mbit down (maximaal) 1 Mbit up, te bestellen voor 22,50 euri. (+2,50 p/m extra voor draadloze Livebox).

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik jou was zou ik voor XS4All gaan, scheelt je mogelijkerwijs veel gezeur.
Idd behoorlijk duur, maar wel supergoed, helpdesk is zeer professioneel en behulpzaam.

Aangezien je met 6 mensen bent is het toch niet echt duur p.p. :)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Chuckiej schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:23:

Ik denk dat deze topic snel wordt gesloten (net als de voorgaande zelf geopende topics)
Helemaal correct.

Keuzes zijn moeilijk, maar zelf een keuze maken en lezen ipv vragen gaarne.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.