There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
probeer ati powerplay eens uit te zetten, zoek bij de geavanceerde instellingen bij beeldscherm...
Verwijderd
Misschien is het volgens jou overbodig maar ik zou toch graag willen weten welke drivers precies, en ook of je die met of zonder ati control panel gebruikt. Ook een fps bij bijvoorbeeld counterstrike of score bij aquamark met eerdere drivers en huidige drivers zou niet misstaan.
Ik wacht trouwens altijd op de drivers van omega, www.omegadrivers.net voor mijn X700M
Ik wacht trouwens altijd op de drivers van omega, www.omegadrivers.net voor mijn X700M
5.11 , ik heb helaas even niet de beschikking over aquamark, met de oude drivers werkt alles weer als een zonnetje.Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 18:26:
Misschien is het volgens jou overbodig maar ik zou toch graag willen weten welke drivers precies, en ook of je die met of zonder ati control panel gebruikt. Ook een fps bij bijvoorbeeld counterstrike of score bij aquamark met eerdere drivers en huidige drivers zou niet misstaan.
Vreemd dat die nieuwe drivers zo zwaar zijn, dat je HD continue bezig is met het laden terwijl dat niet hoeft...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn die catalyst drivers 5.11 nog een beta versie voor de normale kaarten. Als alles nog goed werkt op je oudere drivers dan ga je toch gewoon weer daarnaar terug? Volgens mij heb je voor die nieuwere drivers die van ati zelf komen ook steeds .net nodig om het ccc te draaien. Dat wil ik niet (alhoewel ik wel .net 2.0 heb) aangezien dat zwaarder is voor je systeem. Probeer eens een custom install te doen en deselecteer ccc, down daarna het normale control panel en installeer dat, of wacht, net zoals ik en vele anderen op de omegadrivers.
Ik raad je dit gewoon aan, misschien ligt het aan iets totaal anders...
Ik raad je dit gewoon aan, misschien ligt het aan iets totaal anders...