Toon posts:

9600Pro crasht PC.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een tijdje geleden een 9600 aangeschaft. Werkte toen prima. Draaide op Windows XP @ SP1.
Laatst formatje gedaan, WXP SP2 erop gegooit. Nieuwste drivers voor videokaart gedownload.

Wat gebeurt er: Ik laad NFSU2, beeld wordt zwart.. monitor gaat uit en PC loopt vast.

Draai ik een heel simpel 3D Shootertje (SOF2) zijn de graphics ook veel lelijker dan normaal.

Heb ook al de AGP Drivers net geupdate op me mobo, haalt niks uit..

Iemand enig idee? (Foute windows installatie misschien?)

Kreeg trouwens ook "Windows is hersteld van een ernstige fout" na het opnieuw opstarten. Error opgezocht en die zei: "Grafische driver error" gedoe..

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Probeer eens om de officiele drivers van je videokaart te downloaden. Ik had laatst ook het probleem die van de lelijke graphics. Ik had namelijk de drivers van DNA. Nu heb ik de officiele en alles werkt perfect.

Als dit niet werkt is er duidelijk iets aan de hand met je kaart...

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2025
Probeer eens te achterhalen wat de temperatuur is van je componenten binnenin je computer.... Misschien ligt het daaraan

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

[rml][ mobility 9600] Hardwareversnelling probleem[/rml]
Je zou kunnen proberen de hardwareversnelling in de eigenschappen van de videokaart een stapje terug te zetten, je houdt dan alleen bovenstaand probleem over.

Verwijderd

Topicstarter
Hardware versnelling een stapje terug haalde niks uit..

WEL hielp het als ik me bureaublad resolutie lager zetten. De game starte, daar de resolutie van het spel hoger zetten, spel afsloot en toen me bureaublad reso. weer hoger.

Dus dat is opgelost. Alleen het verhaal van de lelijke graphics in SOF zijn voor mij een raadsel. Ook de framerate die me kaart draait bij 3DMark zijn extreem laag.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Test eens met andere (oudere) drivers voor je videokaart? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal dat straks thuis even proberen :)

Thnx
Pagina: 1