Toon posts:

2 keer internet

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 pcs met 1 adsl met usb wlan kaarten de andere kabel met netwerkkabel als ik nu ze allebij wil aansluiten op 1 pc de een voor download de andere voor game en ie6 hoe kan ik de dan laten connecten dat ie niet constant alles alleen de kabel pakt en de adsl lijn doet ie niks mee ondertussen dus .. dit

download op kabel lijn
gamen en ie op adsl of anderzom

kan ook andere dingen zijn

iemand die oplossing weet of progje

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:58
Beste AndromedaDiablo, Zou je het eens duidelijk uitwillen leggen? Helaas door het gebrek van leestekens is het 1 grote soep van woorden geworden. Klopt het dat je met 2 pc's het internet op wil en dat je hier vraagt hoe dit moet? Of dat je met de ene pc een spelletje wilt spelen en de andere wilt downloaden? Of dat je met de ene een spelletje speelt en de 2e pc met een netwerk kabel daar weer aanprikt?

En dan het belangrijkst: Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 8% gewijzigd door ge-flopt op 01-12-2005 18:12 ]

Verwijderd

Volgens mij wil hij op 1pc met 2 lijnen werken.

Waarbij hij 1 lijn gebruikt om te downloaden en een andere lijn om een game te spelen.
Hij wil dus voorkomen dat als hij gaat downloaden 1lijn helemaal voltrekt en de andere niet meer gebruikt.

Hoe je dat doet zou ik niet weten :)
Lijkt me ook vrij nutteloos aangezien je met 2 lijnen net zo goed 1 dikke lijn aan kan schaffen :)

Verwijderd

Tsja... lijkt me eerlijk gezegd een beetje onmogelijk

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Niets is onmogelijk, alleen onwaarschijnlijk!

Als hij inderdaad met 1 of 2 pc's gebruik wilt maken van 2 lijnen, dan zal hij een router (lees: Linux bak) met 3 netwerk kaarten moeten hebben.

Als ik me het goed herinner was hier 1 of 2 dagen geleden ook al een topic over?

edit:

found!

Breedband bundelen, meerdere verbindingen samenvoegen?

[ Voor 14% gewijzigd door webfreakz.nl op 01-12-2005 21:08 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

Ach ja..vriend..maak een duidelijke startpost...hier valt weining mee aan te vangen..

Ondertussen heb je al 5 replays...maar misschien evenzeer in het vage...

antwoord eens en doe uit de doeken wat je nu wenst .

Op een duidelijke manier aub.

Verwijderd

Ten eerste is er inderdaad niets van je topicstart te maken. Ten tweede is jouw vraag (althans, wat ik denk dat je vraagt) al vaker gesteld; hiervoor zijn een aantal mogelijkheden; de beste in jouw geval is static routes (zie de FAQ).

Maar begin eens met hier wat over uit te zoeken; er zijn al vaker mensen geweest die dit wilden doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.