Lawaai Intel BTX Cooler

Pagina: 1
Acties:

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 07:18
Beste Medetweakers,

Ik heb echt heel het internet afgespeurd maar ik zoek een review van een boxed intel BTX cooler, en vooral wat het noice level is, dit in vergelijken met een ATX box cooler voor een 6xx intel processor

Wie heeft hier wat informatie over? wat ik kan echt niks vinden

Ik heb wel de specs gevonden van een spire BTX cooler, deze heeft 34db bij 2800rpm, maar ik weet niet of dit echt stil is of niet? klik voor info

[ Voor 26% gewijzigd door iceme op 01-12-2005 17:04 . Reden: meer info ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:08

Thandor

SilverStreak

De boxed cooler van de Intel Pentium 4 530 BTX is aardig stil. Praktisch evenstil als de ATX versie hiervan. Het ATX systeem bevatte een Intel gecertificeerde kast met een blowhole. De BTX kast was een kleine Evercase BTX kast.

Al met al vind ik BTX nutteloos. Zeker in die Evercase BTX kast waar de CPU direct de koele lucht krijgt en de door de CPU opgewarmde lucht de kast inblaast tegen een hardeschijf. Die hardeschijf loopt snel 50 graden wat niet bevordelijk is voor de levensduur. Een goede ATX kast met een blowhole is net zo goed voor een Intel Pentium 4.

Naast BTX zou ik ook niet zo snel een Intel Pentium 4 kopen. De AMD Athlon 64 is doorgaans een veel beter alternatief. Zowel in prestaties en energieverbruik :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.