Toon posts:

Mambo formmail probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wij hebben binnen onze organisatie een mambo intranet. In mambo heb ik een (html) formulier gemaakt dat verzonden zou moeten worden via formmail. Dit werkt helaas niet. Het formulier is als staticcontent toegevoegd aan mambo. Ik krijg bij het versturen vanuit mambo de volgende foutmelding: The header fields, which include recipient, email, realname and subject were filled in with invalid values. You may not include any newline characters in these parameters.

Als ik het formulier als html bestand zet in de root directory van de webserver dan werkt formmail wel.

Dus binnen mambo werkt het niet en als los html bestand wel.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen want via google heb ik de oplossing tot op heden nog niet kunnen vinden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zien wij eruit als het Mambo supportforum? ;)

Hier in Programming & Webscripting geven we geen support op scripts van anderen: we programmeren onze eigen software. Als je problemen hebt met Mambo, dan kun je contact opnemen met de makers ervan.

Je kan ook eens rondkijken in [rml][ CMS] Het grote Mambo (en nu ook Joomla) OS topic - deel 1[/rml], en misschien je vraag daar stellen, maar lees dan wel eerst de in Webdesign & Graphics geldende policies door, en kijk naar de regels in de startpost. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.