[Excel 2000] XLS naar HTML pagina te groot

Pagina: 1
Acties:

• Robvdlooy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09-2025
Ik heb een excel bestand en die moet ik iedere maand publiceren (html) Maar als ik dan "test.html" open dan is hij veel te groot. Als ik hem af wil drukken dan staat er maar een gedeelde op 1 pagina terwijl als ik hem in excel afdruk het allemaal netjes op 1 pagina komt :? . Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb geprobeerd de paginainstellingen in excel op A4 te zetten maar dat werkt ook niet.

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:50

skate master

Autodesk Educator Expert

Je kunt iets spelen met de grote van je letter type.
Ook kun je kijken of je de indeling van je excel sheet niet iets kunt aanpassen.
Misschien ligt het zelfs wel aan de afdruk instellingen in je browser.
Is in dit geval afdrukken naar pdf dan niet wat. Ik zelf gebruik voor publicatie
van excel sheets altijd pdf.

Hoeveel valt er weg, een gedeelte van een kolom of hele kolommen?

• Robvdlooy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09-2025
skate master schreef op donderdag 01 december 2005 @ 19:24:
Je kunt iets spelen met de grote van je letter type.
Ook kun je kijken of je de indeling van je excel sheet niet iets kunt aanpassen.
Misschien ligt het zelfs wel aan de afdruk instellingen in je browser.
Is in dit geval afdrukken naar pdf dan niet wat. Ik zelf gebruik voor publicatie
van excel sheets altijd pdf.

Hoeveel valt er weg, een gedeelte van een kolom of hele kolommen?
Ja ik heb al geprobeerd om de kolomen die weg kunnen weggehaald en het lettertype op 10 het scheeld wel wat maar ik krijg het maar niet voor elkaar op het op 1 pagina te krijgen in internet explorer. Ik heb het op verschillende computers geprobeerd dus denk niet dat het aan de instellingen ligt van mijn browser. Er valt een gedeelde van een kolom weg (ongeveer ¼) Misschien is pdf wel wat ja, ik ga het daar eens mee proberen :) .