Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Op de forums van creative kwam ik deze link tegen.
Het lijkt erop dat Creative nu Apple achterna gaat, en ook een Video MP3 speler gaan introduceren.
Wel een lelijk kleurtje groen :P
Maar wat denken jullie?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat denk je? Dat elke fabrikant ligt te slapen en apple als enige een vide mp3 speler laat hebben?
(Er zijn er al lang, maar dan met 60 gig een enorm scherm en een prijskaart van 500 euro.)

Oh, en wat dat 'nagaan' betreft, dat deed Creative toch al wel een beetje...

Verwijderd

Ik denk dat je even je topic naam moet veranderen ;)

En is er al geen ZEN topic?

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik denk dat men eens niet alles direct moet vergelijken met de ipod. Creative heeft gewoon stukken beter geluid dan het holle fantasieloze geluid dat een ipod geeft. Daarbij is video meer inspringen op de hype (en apple was echt niet de eerste met een videospeler)
In feite gaat apple andere fabrikanten achterna, ik noem een archos of cowon die toch echt stukken eerder waren met een videospeler.
Persoonlijk zou ik dat video nieteens willen. Ik wil gewoon goed geluid, verder niks.
Films kijken kan ik wel op mijn telefoon, die ik eigenlijk alleen gebruik als agenda/telefoon en voor email

Om het topic toch nog wat nut te geven raad ik je aan een wat betere startpost te maken. Deze is wel erg magertjes. Denk aan specificaties, foto's, (p)review, e.d.

[ Voor 25% gewijzigd door Worldwide op 01-12-2005 15:17 ]

• TheTMC
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:08:
Ik denk dat je even je topic naam moet veranderen ;)

En is er al geen ZEN topic?
Er zijn zat zen topics, zen touch, zen sleek, zen micro, maar deze past daar niet echt bij...
en wat is er fout aan de naam, srry ben nog nieuw op GoT...

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, vrijwel alle mp3 spelers van Creative heten ZEN...

Er is al wel een Zen micro topic, en een Zen sleek, er zijn er vast nog wel meer..

• TheZeroorez
  • Niet online
Worldwide schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:10:
Ik denk dat men eens niet alles direct moet vergelijken met de ipod. Creative heeft gewoon stukken beter geluid dan het holle fantasieloze geluid dat een ipod geeft. Daarbij is video meer inspringen op de hype (en apple was echt niet de eerste met een videospeler)
In feite gaat apple andere fabrikanten achterna, ik noem een archos of cowon die toch echt stukken eerder waren met een videospeler.
Persoonlijk zou ik dat video nieteens willen. Ik wil gewoon goed geluid, verder niks.
Daar heb je nog een punt..

Verwijderd

Creative heeft al ongeveer een jaar een Video mp3 speler op de markt.

:O fanboy.

• TheTMC
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:12:

Dat zijn niet echt meer gewone MP3 Video spelers, maar gewoon Porteble Media Players.
Die spelers zijn toch anders, een stappie groter, en duurder :P
Wat ik eerder van zo'n speler verwacht is een Zen Sleek Video, of een vergelijkbare speler als een Sleek of Touch, met video optie

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:12:

Archos toch al wel 2 of 3 jaar geleden :P

Dat Creative nu met een videospeler komt vind ik niet verwonderlijk. Ze hadden immers nog geen speler zoals de Archos Gmini 400/402 of de iPod video. Ben wel benieuwd naar het dingetje.

Verwijderd

jha verander de naam.. [Video] Zen Topic

of een andere ;)

En verander de begin topic.. iets meer info.. zoals wanneer hij uitkomt.. of wanneer hij word gepresenteert en wat er verwacht wordt. Als het kan ook een sneak preview.

Verwijderd

Worldwide schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:10:
Ik denk dat men eens niet alles direct moet vergelijken met de ipod. Creative heeft gewoon stukken beter geluid dan het holle fantasieloze geluid dat een ipod geeft.
bron?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mening? :?
Bovendien een mening die veel mensen delen, als je wat rondleest zie je dat veel mensen iPod geluid nogal vlak vinden klinken, in tegenstelling tot Creative.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
het lijkt er meer op dat Apple de anderen nadoet.
Creative had al lang voor apple een mp3speler met hdd en ook een videospeler. Maar Archos was hen nog beiden voor. Bovendien is de geluidskwaliteit van creative toch nog altijd wel beter dan die van Apple, dus kan het goed zijn dat deze creative wel eens beter kan zijn dan de apple. De eerste versie had btw een slecht scherm. (weinig contrastrijk).

de oude versie: http://www.creative.com/p...category=211&product=9882

[ Voor 12% gewijzigd door Teun_2 op 01-12-2005 17:43 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
TheTMC schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:14:
[...]

Dat zijn niet echt meer gewone MP3 Video spelers, maar gewoon Porteble Media Players.
Die spelers zijn toch anders, een stappie groter, en duurder :P
Wat ik eerder van zo'n speler verwacht is een Zen Sleek Video, of een vergelijkbare speler als een Sleek of Touch, met video optie
Film kijken op zo'n klein schermpje? Handig is het toch niet lijkt me.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Over deze speler is blijkbaar nog niets bekend. Het blijft daardoor bij speculeren en (vooral) andere spelers afkraken. Dat is niet de bedoeling.
De discussie mag voortgezet worden als het apparaat verkrijgbaar is of er meer over bekend is. Tegen die tijd zal het ook duidelijk zijn of het een eigen topic verdient of dat het goed binnen een ander past.
Nog even geduld dus..

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.