Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een baantje naast school (5 Havo). Ik heb gehoord dat ik wel snel een baan vindt als ik me inschrijf bij uitzendbureau's zoals Tempo-Team, Adecco of Start.

Wat is de beste keuze?

Verwijderd

randstad! De grootste, dus bedrijven komen daar sneller naar toe!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Inschrijven bij zoveel mogelijk uitzendbureaus en kijk en vraag ook eens bij winkels of ze nog mensen zoeken en vraag vrienden die werken hoe zij aan het werk gekomen zijn en of ze bij hun niet nog mensen zoeken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zult meer moeten doen dan je alleen inschrijven. Blijven informeren naar werk. Gewoon blijven afwachten tot het uitzendbureau je ns een keer belt kan lang duren.

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 11:45

Salandur

Software Engineer

vooral overal informeren & inschrijven. elke week vragen of ze al iets hebben. vrienden en kennisen vragen of ze wat weten. mogelijkheden zat.

en wees vooral niet te kieskeurig, anders kom je nooit aan werk

[ Voor 20% gewijzigd door Salandur op 01-12-2005 14:41 ]

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Bij 5 HAVO ben je 16 of 17? Uitzendbureaus lekker negeren en ga gewoon in de horeca oid aan de gang, daar smeken ze om goedkope jongeren. Zwart of donkergrijs betalen, en vervolgens vanaf de afwas opwerken naar keuken, bar of bediening. Verdient stukken beter en leuker werk dan via een uitzendbureau kippen uitbenen voor minimumloon :)

Professionele website nodig?

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 18:15

Emiel1984

Made in NL

curry684 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 15:42:
Bij 5 HAVO ben je 16 of 17? Uitzendbureaus lekker negeren en ga gewoon in de horeca oid aan de gang, daar smeken ze om goedkope jongeren. Zwart of donkergrijs betalen, en vervolgens vanaf de afwas opwerken naar keuken, bar of bediening. Verdient stukken beter en leuker werk dan via een uitzendbureau kippen uitbenen voor minimumloon :)
offtopic:
Tenzij je de horeca helemaal niks vind tuurlijk, ik ben zelf begonnen in de tourisme en dat was erg leuk. Ik wist namelijk dat horeca niks voor mij zou zijn.

Zo nu en dan werk ik nog wel is in de horeca(val ik even in) omdat mijn ouders een hotel/restaurant hebben. Tjah.. dan ' moet' je soms wel is :) .

[LTS][MTS][HTS]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik zei niet voor niets "horeca oid", baantjes die je zelf regelt zijn vrijwel allemaal beter betaald en leuker dan het domst mogelijke werk dat je via een uitzendbureau op die leeftijd voorgeschoteld krijgt :)

Uitzendbureau als parttimende 'tiener' kom je vrijwel gegarandeerd op een callcenter of ergens aan een lopende band.

Professionele website nodig?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:30

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:21:
randstad! De grootste, dus bedrijven komen daar sneller naar toe!
Interessante theorie B)

Volgens mij is het nogal afhankelijk van de vestiging of een uitzendbureau erg veel werk heeft of niet. Overigens zijn uitzendbureau's wel leuk als je zit te wachten op werk. Als je zelf iets zoekt moet je er ook moeite in steken. Dat betekend uitzendbureau's lekker laten zitten waar ze zitten en via netwerken e.d. op zoek gaan. Werkt in mijn ervaring veel beter, zeker als je iets zoekt waar je langer dan een paar dagen mee bezig bent.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
vergeet uitzendbureau's want zij zoeken vooral tijdens deze dagen mensen die meerdere dagen in een week kunnen werken en niet alleen voor een zaterdagbaantje. Zo vroeg ik dus ook om op woensdag en zaterdag te werken en hun antwoord was: woensdag is geen drukke dag en zaterdagen hebben we niks, dus sorry, maar wel als je ook op donderdag kan werken!
Pagina: 1