Toon posts:

[PocketPC] automatisch backuppen van Acer n50 *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit........:?
Ik heb een vraag over software voor een PDA. Het gaat hierbij om een acer n50.

Ik heb nu voor de tweede keer meegemaakt dat ik al mijn data verlies door te weinig stroom in de bat van me acer n50 :'( . Nou heb ik heel leuk dat auto backup gedoe van win 2003 mobile aangezet dat beneden de 30% een backup gemaakt moet worden van alles, maar nee hoor dit is de tweede keer dat ik alles kwijt ben. Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ? Misschien weet iemand een GOED programma waarmee gebackupt wordt.

Ik heb eigenlijk nog een vraag: Is het aan te raden om microsoft outlook 2003 te gaan gebruiken inplaats van thunderbird ? Ook omdat ik nu een PDA heb. Wat zijn de voordelen en nadelen ervan ?

Hoop snel iets te horen.
alvast bedankt.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Bij Outlook 2003 kan je in ieder geval je adressen en afspraken synchroniseren. Dan heb je in ieder geval dat als back-up.

Wanbeleid is ook beleid.

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-06 15:59

Blerf

VroomVroom

Ja outlook zoals hier boven ook al staat kan voor je de backup al maken.
Ik heb ook de backup functie er in staan en run hem altijd ff handmatig voor de zekerheid.
Zoek ff op google want ik weet dat er wel meerder tools zijn voor het backuppen van je pda.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Verwijderd

Topicstarter
oke, miscchien toch maar weer eens outlook gaan gebruiken.

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
In de meeste hedendaagse PDAs zit een back-up batterij die de data voor ongeveer 400 uur kan behouden.

Bij de iPAQ reeks zit een net back-up programma dat op een SD/CF een backup schrijft. ik zal zo even opzoeken hoe die heet.

• Blerf

Blerf

VroomVroom

the raptor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:25:
In de meeste hedendaagse PDAs zit een back-up batterij die de data voor ongeveer 400 uur kan behouden.

Bij de iPAQ reeks zit een net back-up programma dat op een SD/CF een backup schrijft. ik zal zo even opzoeken hoe die heet.
Die heb ikke :) mda compact. werkt prima.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
marty26 schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:32:
[...]

Die heb ikke :) mda compact. werkt prima.
pcies. me @ HX4700. (user review geschreven).

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 22:44
Backup voor je PDA: 1 woord: Sprite Backup..... Dit is overigens hetzelfde programmaatje als dat HP meeleverd met de Ipaq's..

Gewoon spullen

• Blerf

Blerf

VroomVroom

the raptor schreef op donderdag 01 december 2005 @ 14:34:
[...]
pcies. me @ HX4700. (user review geschreven).
Oeh erg nice ik vind het echt zo een fijne phone. Ook nu ik de flatFree abo van T-mobile heb :D
Ideaal echt kan niet anders zeggen.
( toffe revieuw trouwens )

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er ook progs voor backup die ik kan downloaden voor me acer n50, Idd er zit bij mij ook een backup bat in, constant op 100%, maar wat hij ermee doet snap ik niet. Er zit idd ook een standaard backup prog in win mobile alleen die sloeg niet aan met auto backup terwijl ik hem er wel op ingesteld had. Ik zit nog steeds met een beetje ?????????????????????

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Backup batterij is backup dus die hoort ook altijd op 100% te staan als je gewone batterij niet volledig leeg is ;)
Soepie en the raptor zeiden het ook al: Sprite backup werkt heel prima. Die backupt bij mij als de batterij op 20% staat naar de flashkaart. Niet gratis, wel goed.

En/of backup elke keer als je synct naar je PC via ActiveSync.

Ik pas de topictitel trouwens even aan, "PDA probleem" zegt helemaal niets over wat voor PDA en wat voor probleem.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2005 16:35 . Reden: the raptor zei het ook :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
oke thx, maarja gratis oke.... bestaat er geen programma wat ik kan downloaden en ook goed is, dat spirite ???? Oke die backup bat 100% snap ik maar hij doet er niks mee hij verliest nog alles.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zo'n backup batterij gaat afhankelijk van type etc. maar heel kort mee (die van mij geloof ik 20 minuten, lang genoeg om de batterij te verwisselen maar meer niet). Je zult even zelf moeten opzoeken hoe dat bij je Acer is.

Gratis app: geen idee. Loop anders ook de verschillende websites voor freeware ppc apps even langs.

Huidige backup applicatie: welke? En hoe is het precies ingesteld? <-- en naar welke dir wordt gebackupped? Etc.

offtopic:
1 Leesteken is genoeg om aan te geven of je ., ! of ? bedoeld ;)

[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2005 17:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu de standaard "backup and restore" die in Windows mobile 2003 zit. Deze had ik ingesteld op "autobackup" (dan zou hij automatisch een backup moeten maken als de bat minder dan 30% was)
Dit schreef hij dan naar mijn CF-kaart (256mb) Deze zit altijd in de PDA.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister wel effe gekeken met naar syncroniseren en outlook. Ik heb opgemerkt dat er een optie in sync zit dat wanneer je hem aan de pc verbind dat er een backup gemaakt moet worden. Denk dat ik dat maar eens ga instellen. Maar over dat sprite prog. Ik kan het nergens downloaden. Of ik ben zo scheel.
Pagina: 1